ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
karl0774

ansøgning

Post by karl0774 »

mit navn er karl bech jeg kommer fra en by som hedder ringsted
jeg elsker at spille minecraft og bf3 og tf3 og mw3 og mange andre spil.
mit minecraft navn er - karl0774 -
jeg ville rigtigt gerne spille på serveren fordi mange af mine venner spiller på den og de sider af den er rigtig god server så jeg har spille på den i lidt tid så jeg har set mange af de ting i har lavet og det ser rigtigt godt ud
og jeg har set alle jeres videoer. og billeder.
jeg ville rigtigt gerne ind på server på grund af jeg gerne vil survival på den og mine venner er allerede gang med en god survival de har køer osv. den ville jeg rigtigt gerne med i håber virkeligt af den bliver godkent
lidt om mig selv jeg er 13 år gammel jeg er født 22 02 1999. jeg har en mor og en far en lille søster.
jeg går i skole i 6kl. håber virkelig at jeg bliver godkent :D
FedeAnderzen

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

karl0774 wrote:mit navn er karl bech jeg kommer fra en by som hedder ringsted
jeg elsker at spille minecraft og bf3 og tf3 og mw3 og mange andre spil.
mit minecraft navn er - karl0774 -
jeg ville rigtigt gerne spille på serveren fordi mange af mine venner spiller på den og de sider af den er rigtig god server så jeg har spille på den i lidt tid så jeg har set mange af de ting i har lavet og det ser rigtigt godt ud
og jeg har set alle jeres videoer. og billeder.
jeg ville rigtigt gerne ind på server på grund af jeg gerne vil survival på den og mine venner er allerede gang med en god survival de har køer osv. den ville jeg rigtigt gerne med i håber virkeligt af den bliver godkent
lidt om mig selv jeg er 13 år gammel jeg er født 22 02 1999. jeg har en mor og en far en lille søster.
jeg går i skole i 6kl. håber virkelig at jeg bliver godkent :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
karl0774

ansøgning

Post by karl0774 »

mit navn: karl bech

minecraft nan: karl0774

alder:13

sted: midtsjælland ringsted
interesser: jeg elsker at multiplayer inde for mange spil fx. minecraft, mw3, bf3, mange andre spil
til pc. og jeg kan godt lide af spille fodbold. jeg har spille minecraft ca. et år
elsker multiplayer som jeg nok har sagt før.

grunden til jeg ville ind på serveren: jeg ville rigtigt gerne ind på serveren på grund af jeg har nogle af mine
venner der spiller på den nu og jeg ville rigtigt gerne være med til at
survival med dem. og se bygge på serveren synes selv jeg er meget god il til at bygge store huse og andre ting

venner på serveren?: jeg har nogle venner på server derfor ville jeg rigtigt gerne ind på server

minecraft erfaring: jeg er rigtig god til restone og huse og slotte dem har jeg bygget rigtigt meget af jeg er god til af crafte af ting man kan crafte i minecraft. (alle ting) har spille minecraft ca. et år er efterhånden blivet god til det

hvor har du hørt om crafters.dk: det var fra mine venner som spiller rigtigt meget på serverven

har du læst reglerne og forstået dem? ja jeg har læst dem og forstået dem de ser gode ud dem ved jeg at jeg kan overholde.

ps. 3 gang er lykkens gang. håber jeg :)
fatKaizer

Post by fatKaizer »

På trods af at dit tastatur tilsyneladende ikke kan skrive store bogstaver, så godkender jeg den alligevel. Men skriv lige in-game navnene på dine venner her på serveren INDEN du kommer ind, og får en optagelsestest :)
karl0774

Post by karl0774 »

ok de hedder ingame er - nikolaijl - og - olibary -
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Fejlede 1 test, ny om mindst 24 timer
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Skrev til mig at han kunne tage testen igen selvom han udmærket godt vidste der var gået under 24 timer. Han får en sidste chance men hvis han laver det nummer igen er det ban.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Themaluf

Post by Themaluf »

det skal lige siges at nikolaijl er banned og olibary er jailed.
Member of The Islanders
Kachuu

Post by Kachuu »

lidt usikker på pvp regler, men ellers kom resten rimeligt hurtigt.

Promoted
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply