Ansøgning fra albert0804 og MD_DK

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
albert0804

Ansøgning fra albert0804 og MD_DK

Post by albert0804 »

hej mig og min ven albert0804 og MD_DK vil meget gerne bygge på jeres sever

vi er lige gået fra en rektig god sever men jeres ser bare bedre ud jeg har veret inde på den og gået rundt og set at det er lige sdan en sever vi har ledt efter vi er aldrig blevet bandet banet eller kiket fr en sever eller jeg er blevet kikket men det var fordi jeg var afk :D
Pars

Re: Ansøgning fra albert0804 og MD_DK

Post by Pars »

albert0804 wrote:hej mig og min ven albert0804 og MD_DK vil meget gerne bygge på jeres sever

vi er lige gået fra en rektig god sever men jeres ser bare bedre ud jeg har veret inde på den og gået rundt og set at det er lige sdan en sever vi har ledt efter vi er aldrig blevet bandet banet eller kiket fr en sever eller jeg er blevet kikket men det var fordi jeg var afk :D

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
albert0804

Post by albert0804 »

det her er ikke en ansøgning men jeg er ikke så god til dansk så jeg kan ikke få formuleret mig ordenligt og sat så mange ord ind men jeg går det så godt jeg kan når jeg prøver anden gang
Pars

Post by Pars »

Det er bare i orden. Vi forventer ikke en roman, men det at du holder dig til opbygningen, så er du nået langt og skriv gerne noget som kunne være spændende at læse.

I bedes også skrive hver jeres ansøgning.
albert0804

Post by albert0804 »

annsøgning

hej mit navn er Albert.

Men på minecraft heder jeg albert0804

jeg kommer fra sjælland og er 14 år jeg har spillet minecraft i halvandet år og har spillet på sever i et halvt år. og jeg synes selv at jeg har bygget mange for skælige ting.

i alt spiller jeg 6ting: call of duty back ops og modern warfare 1 og 3 jeg spiller også assassins creed 1,2 og 3
plus så sedfølgelig minecraft.

jeg hørte om jer da jeg surfede lidt rundt på google efter danske sever og så faldt jeg over jer og gik ind på jeres sever og gik lidt væk far spawn og så at i havde nogen fine skove som jeg godt kan lide at bygge i

jeg har læst alle regler og synes at det er en god ide det med at man ikke bare kan sette i for det ville kunne ødelægge alle de gode skove
Pars

Post by Pars »

Jeg godkender den
Pars

Post by Pars »

fejlede første test. Ny test om 24 timer
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Testet og promoted
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply