Mit navn: Frederik
Mit minecraft-navn: Gustav2
Alder: 12 År
Sted: Charlottenlund
Interesse:Minecraft, computer, venner, Fodbold og Løbehjul
Minecraft erfaring: Jeg har spillet det i ca. 2-3 Måneder og har allerede noget meget Været op, Admin, Gamemode og meget survivel ! Jeg er god til at vinde xD og holde ro (Ikke engang)
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Minecraftforum.dk
Venner på serveren: Nej
Hvorfor vil du gerne spille på serveren: Det virker lidt som om i gør det meget virkeligt (Løb, Juleaften)
Jeg elsker nemlig server hvor der mange og jeg har set mange gange 50/50
Håber du vil godkende den !
Ansøgning
- nrone
Re: Ansøgning
Gustav 2 wrote:Mit navn: Frederik
Mit minecraft-navn: Gustav2
Alder: 12 År
Sted: Charlottenlund
Interesse:Minecraft, computer, venner, Fodbold og Løbehjul
Minecraft erfaring: Jeg har spillet det i ca. 2-3 Måneder og har allerede noget meget Været op, Admin, Gamemode og meget survivel ! Jeg er god til at vinde xD og holde ro (Ikke engang)
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Minecraftforum.dk
Venner på serveren: Nej
Hvorfor vil du gerne spille på serveren: Det virker lidt som om i gør det meget virkeligt (Løb, Juleaften)
Jeg elsker nemlig server hvor der mange og jeg har set mange gange 50/50
Håber du vil godkende den !
Hvor har du været mod, admin osv henne? - Derudover står der ikke meget om dig som person, læs beskeden nedenunder.
--
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Crafters.dk - It's all about the community...