hey mit navn er Jonathan jeg er 12 og spiller minecraft-alien vs predator-left4dead2. jeg gor i helsonge skole
og ELSKER jers server hilsen Jonathan
hey og tak
- Ninjastick
Re: hey og tak
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)jonathan2112 wrote:hey mit navn er Jonathan jeg er 12 og spiller minecraft-alien vs predator-left4dead2. jeg gor i helsonge skole
og ELSKER jers server hilsen Jonathan
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- jonathan2112
HEY
Hej mit navn er Jonathan min broer navn er Jonarhan2112 jeg er 12 ELSKER! at spille minecraft er stor fan! jeg spiller alien ves prediator-left4dead2-minecraft-call of duty 2 og den here server er 1 af de alle sejste jeg har SET jeg elsker den aller mest begrond af min gode gode ven ninja jeg er i Helsinge skole
min hobby er... minecraft -_- har ikke noget ellers at lave lol. men jeg hober at det here er nok for jeg har ikke noget mere at skrive on... ooo ja 1 siste tring jeg er god til at splille trommer ses en i minecraft
min hobby er... minecraft -_- har ikke noget ellers at lave lol. men jeg hober at det here er nok for jeg har ikke noget mere at skrive on... ooo ja 1 siste tring jeg er god til at splille trommer ses en i minecraft
- Ninjastick