Dit Navn:Diyar Kaya
Dit Minecraft Navn:diyar2660G
Alder:12
Sted:danmark brøndby strand
Interesser:andre spil og computer og tv
Minecraft erfaring: jeg er rigtigt gode til at bygge hus og flotte huse og er gode til redstone og vil meget gerne lave et flot hus til nogle gratis og jeg er altid når jeg vil lave et flot hus til dem men hvis jeg ikke gider er det derfor jeg er træt
Hvor har du hørt om crafters.dk: Via min ven: Jabdk
Venner på serveren? Jabdk
Hvorfor vil du joine vores server: Min ven har fortalt at den er god, og meeget stor, det ku jeg også se på Kortet ved hjemmesiden og da han fortalt det tænkt jeg *jeg vil sgu meget gerne spille den og vil aldrig download hacks til minecraft*
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst alle sammen
Ansøgninger VIP
- fatKaizer
Re: Ansøgninger VIP
Den er en lidt tynd, men jeg godkender den. Kom ind på serveren og få en test i reglerne, når du er klar.
-
Fejlede ved første spørgsmål, kunne ikke huske hvad exploits er.
Han kan komme ind til en ny test om mindst 14 dage (26. juni). Dette skyldes, at en VIP prøvede at hjælpe ham med testen gennem /msg. Vedkommende har fået 14 dages jail, og af sikkerhedsmæssige årsager udsættes testen i samme tidsrum.
Han kan komme ind til en ny test om mindst 14 dage (26. juni). Dette skyldes, at en VIP prøvede at hjælpe ham med testen gennem /msg. Vedkommende har fået 14 dages jail, og af sikkerhedsmæssige årsager udsættes testen i samme tidsrum.
- Kachuu
promoted
Min fejl at jeg promotede ham før de 14 dage, havde ikke set det Ch0x havde skrevet. Dog har jeg fortalt diyar at hvis han lavede det mindste regelbrud mens hans kammerat sidder i jail vil det resultere i et ban.
Min fejl at jeg promotede ham før de 14 dage, havde ikke set det Ch0x havde skrevet. Dog har jeg fortalt diyar at hvis han lavede det mindste regelbrud mens hans kammerat sidder i jail vil det resultere i et ban.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !