pars

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
marco0108
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2012, 20:26

marco0108

Post by marco0108 »

hej jeg er rigtig god til at spille minecraft jeg har spilled siden 1.4 :D og jeg spiller fodbold i min fri tid sammen med mine venner og kan godt lide at snarkke med online spiller på crafters.dk minecraft server den er mega sjov og håber den kan bruge mig på serveren snarkkes på serveren
:D xD ses
User avatar
marco0108
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2012, 20:26

pars

Post by marco0108 »

hej jeg er rigtig god til at spille minecraft jeg har spilled siden 1.4 :D og jeg spiller fodbold i min fri tid sammen med mine venner og kan godt lide at snarkke med online spiller på crafters.dk minecraft server den er mega sjov og håber den kan bruge mig på serveren snarkkes på serveren :D
xD ses
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: pars

Post by Kachuu »

marco0108 wrote:hej jeg er rigtig god til at spille minecraft jeg har spilled siden 1.4 :D og jeg spiller fodbold i min fri tid sammen med mine venner og kan godt lide at snarkke med online spiller på crafters.dk minecraft server den er mega sjov og håber den kan bruge mig på serveren snarkkes på serveren :D
xD ses
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
User avatar
marco0108
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2012, 20:26

Re: pars

Post by marco0108 »

unskyld hviste ikke hvad jeg skulle
User avatar
marco0108
Posts: 4
Joined: 16 Jun 2012, 20:26

MARCO,s ansøgning til pars

Post by marco0108 »

mit navn er Marco

og jeg er 18 år garmmel

jeg har spillet minecraft siden 1.4

og jeg så gerne spille på jeres server og jeg spiller fodbold i min fritid og spiller trummer i Herleve jeg har spillet trummer i 4 år spiller meget minecraft men der skal også være tid til kæresten og mit mål i livet er at blive mega god til trummer og minecraft og jeg er rigtig god til at bygge huse/templer/miner og til at install pluginds på en minecraft server ha en god dag :D og på spil heder jeg kanatomi
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: pars

Post by Kachuu »

afvist
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply