klage over ban.
- Swayn
Re: klage over ban.
Det er mine miner og grotter jeg kender dem efterhånden godt og jeg udså mig steder jeg enten ikke havde været før, eller ikke havde været i lang tid.
- Rekalty
Det jeg kan forstå, ud fra det du skriver, er at du har haft X-Ray installeret og logget ind på serveren med det? Om du så indrømmer at have brug det eller ej.Swayn wrote:Jeg stod i min pengebox da jeg ramte x knappen, jeg loggede derefter ud og afinstallerede pakken. Troede bare det var det han ku se.
- Swayn
jeg har to minecraft mapper i tilfælde af opdateringer, en til serveren og en privat jeg havde glemt at bytte ud.
- Swayn
Fedeandersen jeg var ikke klar over at du kiggede i min mine og prøvede ikke at skjule noget, men gravede som jeg hele tiden havde gjort, det er ærgeligt at jeg havde heldet med mig ville nu hellere ha undværet at finde gode ting da det ødelagde mit dejlige hygge sted på serveren. Ville ønske I bare ku ta tingene I ikke mener jeg må ha, og lade mig fortsætte. Jeg har virkeligt ikke snydt, og har al respekt for serveren og folkene derpå.
- FedeAnderzen
Jeg har set rigeligt i dine huler, til at jeg stadig er overbevist om at du brugte noget xray eller lign. den aften. Jeg har kigget meget rundt i dine miner og det er kun det der er gravet den aften, der virker forkert. På intet tidspunkt har jeg kunnet finde noget andre steder du har gravet, hvor du bruger samme mønster eller har været lige så heldig med at finde materialer. Min konklusion er derfor at da du kom til at slå din xray til, ventede du et stykke tid med at slå det fra igen og fandt derved en masse gode sager.Swayn wrote:Fedeandersen jeg var ikke klar over at du kiggede i min mine og prøvede ikke at skjule noget, men gravede som jeg hele tiden havde gjort, det er ærgeligt at jeg havde heldet med mig ville nu hellere ha undværet at finde gode ting da det ødelagde mit dejlige hygge sted på serveren. Ville ønske I bare ku ta tingene I ikke mener jeg må ha, og lade mig fortsætte. Jeg har virkeligt ikke snydt, og har al respekt for serveren og folkene derpå.
På den baggrund afviser jeg din klage og da jeg ikke har hørt indvendinger fra andre af mine kolleger, ville jeg ikke sætte næsen op efter at de vil tale din sag hvis jeg var dig. Jeg håber du finder en anden server at spille på og at du der er knapt så uheldig med dine snydeprogrammer, jeg kan anbefale http://www.minecraftlisten.dk
- julemand101
Enig med FedeAnderzen i den her sag. Der er ikke skyggen af tvivl.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Swayn
ked af jeres konklusion, men tak fordi I idet mindste kiggede på det.
I må ha det godt, god vind frem over.
I må ha det godt, god vind frem over.
- Swayn
Hej jeg har været i skamme krogen længe, og bruger ikke længere mods da spillet er blevet for interessant til den slags. Hvordan, og kan man få en chance til? Savner venskabet og selvskabet.
m.v.h. Alf
m.v.h. Alf
- Swayn
ps. Vil så gerne bygge pyramiden færdig.
- julemand101
Vi unbanner aldrig folk i xray sager. Du kommer derfor ikke ind igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.