Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lolilo1995
Posts: 2
Joined: 20 Jun 2012, 13:20

Ansøgning

Post by lolilo1995 »

Hej Crafters.dk
:arrow: Navn: Daniel Madsen
:arrow: Minecraft navn: Lolilo1995
:arrow: Alder: 16 bliver 17 den 3/11
:arrow: Hvor jeg har hørt om serveren: En ven på Steam gav mig adressen :)
:arrow: Hvor jeg ellers har spillet: Hmm kan ikke huske nogle men har været på nogle build servers, og nogle normale Survival mode servers :) og tager skam spillet seriøst, jeg spillede på en server og jeg havde måske 46 diamond, og da jeg loggede på igen var det hele væk... og admins ville ikke gøre noget ved det....
:arrow: Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg syntes det lyder som en god seriøs server, og jeg kan godt lide seriøse servere, jeg har læst reglerne og er helt enig med dem alle, er dog ikke så meget for PvP og RPG, men ellers lyder det som en god server :) Jeg har godt bekendtskab til minecraft og kan lave nogle fede ting :) Jeg elsker at lave Redstone ting og laver altid nogle fede ting offline eller på min egen Hamachi server :) Spiller dog ikke hver dag, men når jeg kommer igang med at spille og såen så spiller jeg skam :) Og elsker at bygge sammen med nogle venner :D
:arrow: Hvor lang tid har du spillet og interesser: Jeg har spillet i snart 2 år tror jeg, og jeg spiller hele tiden computer, BF3, MW3, CSS, HoN, LoL, alle mulige spil og jeg bruger stort set hele min fritid på det, dog kommer kæresten i første prioritet, så men ellers spiller jeg meget ;)
:arrow: Vis der er andet i vil vide så må i gerne skrive :)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

lolilo1995 wrote:Hej Crafters.dk
:arrow: Navn: Daniel Madsen
:arrow: Minecraft navn: Lolilo1995
:arrow: Alder: 16 bliver 17 den 3/11
:arrow: Hvor jeg har hørt om serveren: En ven på Steam gav mig adressen :)
:arrow: Hvor jeg ellers har spillet: Hmm kan ikke huske nogle men har været på nogle build servers, og nogle normale Survival mode servers :) og tager skam spillet seriøst, jeg spillede på en server og jeg havde måske 46 diamond, og da jeg loggede på igen var det hele væk... og admins ville ikke gøre noget ved det....
:arrow: Hvorfor jeg vil joine serveren: Jeg syntes det lyder som en god seriøs server, og jeg kan godt lide seriøse servere, jeg har læst reglerne og er helt enig med dem alle, er dog ikke så meget for PvP og RPG, men ellers lyder det som en god server :) Jeg har godt bekendtskab til minecraft og kan lave nogle fede ting :) Jeg elsker at lave Redstone ting og laver altid nogle fede ting offline eller på min egen Hamachi server :) Spiller dog ikke hver dag, men når jeg kommer igang med at spille og såen så spiller jeg skam :) Og elsker at bygge sammen med nogle venner :D
:arrow: Hvor lang tid har du spillet og interesser: Jeg har spillet i snart 2 år tror jeg, og jeg spiller hele tiden computer, BF3, MW3, CSS, HoN, LoL, alle mulige spil og jeg bruger stort set hele min fritid på det, dog kommer kæresten i første prioritet, så men ellers spiller jeg meget ;)
:arrow: Vis der er andet i vil vide så må i gerne skrive :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk

P.S. alle undersøgelser peger på at smileys ikke hjælper på om en ansøgning bliver godkendt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
lolilo1995
Posts: 2
Joined: 20 Jun 2012, 13:20

Re: Ansøgning

Post by lolilo1995 »

Okay :) jeg prøver at rette lidt i den :) Har ikke lavet så mange ansøgninger før, men jeg kan da godt prøve igen :) Smileyerne var kun for at dele det på så det blev lidt mere overskueligt at læse :) Prøver at gøre det lidt nemt for jer :) men jeg tager skam det her seriøst, er ikke den bedste til at skrive ansøgninger, da det er sket få gange før :) Men jeg er en trusted spiller :) Jeg hader folk der enten griefer eller bare driller andre, jeg kan forstå vis man laver en prank, som jeg har set på YouTube med en, og det er helt ekstremt sjovt at se :D Men kan da godt skrive den lidt bedre så...


Hej Crafters.dk

Fulde navn: Daniel Ebberup Madsen

Minecraft navn: lolilo1995

Alder: 16

Sted: Slagelse, Vestsjælland

Interesser: Computer, spil jeg har på computeren, fodbold og min kæreste

Minecraft erfaring: Jeg har spillet både Singel og multiplayer, og har spiller på mine venner Hamachi server og min egen. Har også spillet på en online server kan ikke huske hvad en hedder men spilleder i ca. 5-6 måneder.

Hvor jeg kender serveren: En af mine venner (vizz97), og fandt den også på Minecraft.dk

Venner på serveren: Kun vizz97 indtil videre, men håber da på nogle flere

Hvorfor vil jeg joine serveren: Jeg vil joine serveren fordi jeg har hørt og læst gode rygter om serveren, har ikke været inde på serveren, men jeg har set en masse billeder og har set nogle videoer. Og af hvad jeg kan læse er det en seriøs server, og jeg er meget seriøs når det gælder Minecraft servere.

Har jeg læst regler og forstået dem: Ja jeg har læst alle reglerne og forstår dem fuldt ud. Jeg har enda gemt dem på min computer i et tekstdokument, og vil have dem ved min side når jeg spiller

Mvh. Daniel (lolilo1995)
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: Ansøgning

Post by nrone »

Ansøgning godkendt- kom ind på serveren og få en test i reglerne!

Meget bedre uden smilies
Crafters.dk - It's all about the community...
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Ansøgning

Post by maja4626 »

Fejlede første test, kunne ikke svare på første spørgsmål. Som var: "Hvad er exploits?"

Kan komme tilbage om 24 timer :)
Image
Post Reply