hey... minecraft navn olibary
alle admin`er/mods hør her jeg har FUCKING ikke ødlagt det hus jeg har ikke griefet det overhoved
den eneste by jeg har været i og boet i det var smallvil, og der har jeg kun passet mit ejet hus jeg har måske lavet nogle ting på bygningen som jeg ikke måtte men det er i orden nu... jeg fatter ikke hvorfra i tror det er mig der har ødlagt det hus jeg har overhoved ikke rørt en block i andres huse okay (jeg har ikke smadret nogen) og jeg kom i jail for at spise en kage altså helt ærligt hvor plat er det lige, i kunne måske gøre skiltet noget tydligere og skrive det i reglerne i byen selvøm i har gjort det nu men det var der ikke den gang så ting lige over det... i er FUCKING nogle lorte adminer/mods vis i beskylder andre player for noget de ikke har gjort det er så plat, det er sådan noget man mister player for. se at finde ud af hvem der har GJORT det og det er ikke mig vis i fatter det jeg håbber også i har forstået det ikke er mig på den her klage!!! vis man skal have en server der skal KØRE så skal der være nogle gode regler og nogle gode adminer som ikke beskylder andre for noget de ikke har gjort, og xcanner nej jeg har ikke valgt og gøre det der jeg har nemelig ikke gjort det OKAY. jeg tager det her i mig vis jeg bliver umbanned... og håber i kan se det ikke er mig siden jeg har sagt det så mange gange så se lige på det!!!!
vh. olibary
KLAGE OVER BAN!!!!!
- Evapopz
Re: KLAGE OVER BAN!!!!!
Undskyld for min indvending,men håber at du lærer at få et pænere sprog.
- julemand101
Du benægter altså følgende billeder der viser du har smadret en sneblok og erstattet den med uld?
http://www.crafters.dk/viewpicture.php?id=224
http://www.crafters.dk/viewpicture.php?id=224
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
De har lidt skudsikre beviser på at din account har gjort det.
- olibary
okay vis det var det så undskyld og ja jeg kan godt skrive med nogle pænere sprog
men jeg vil altså virkelig end på servern så jeg ville gerne erstatte dem så håber jeg må men det ligner ikke en by
men jeg vil altså virkelig end på servern så jeg ville gerne erstatte dem så håber jeg må men det ligner ikke en by
- Scrollzz
Så du indrømmer altså du har fjernet blocken/blockene?
- julemand101
Men vi kan lige tage dine beskyldninger en af gangen som du kommer med:
Du skriver du ikke har ødelagt huset men vi kan netop se at du har gjort det (se venligst det billede jeg har linket til lige før). Hvis du ikke har gjort det så må det være en anden der har har gjort det med din konto. Men uanset hvordan dette måtte hænge sammen så er det stadig din bruger der bliver banned fordi du har sagt god for vores regler der netop siger følgende:
Årsagen til dig jail var at du ikke overholdte følgende regel som altid har været gældende her på serveren:
Jeg synes ikke det er i orden du er sur over du fik et jail for dette brud på reglerne. Der er mange herinde der ikke får en ny chance og derfor burde du være taknemmelig over at det ikke gik der værre dengang. Når vi giver et jail er det primært fordi vi forventer at folk lærer noget af det og de derved ikke begår brud på reglerne igen.
Men derimod kan vi se at vi kan opretholde en meget trofast og stabil folk spillere ved at smide folk ud der bryder reglerne eller ikke opfører sig modent. Mange spillere vil gerne være på en server hvor der tages godt hånd om tingene som fx at smide regelbrydere ud samt fjerne spillere der vælger at være ødelæggende overfor vores community.
jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen. Vi har IKKE til formål at få flest mulige spillere ind på serveren. Vi har derimod til formål at sørge for vi kan skabe rammerne for rigtig godt dansk Minecraft community og det må siges at være en ret god succes.
Og ja det er ikke i orden at beskylde nogen uden beviser og det sker heller ikke i den her sag som billedet netop viser.
Eftersom du heller ikke er ret gammel har jeg valgt at perm. banne dig. Dette sker ud fra dine to klager der er skrevet herinde kombineret med det du har gjort herinde. At det samtidig ser ud til at du har løjet overfor os for at komme ind på serveren igen gør det på ingen måde bedre.
Så som altid: Find en anden server og lad vær med at ødelægge dig for dig selv der!
Du skriver du ikke har ødelagt huset men vi kan netop se at du har gjort det (se venligst det billede jeg har linket til lige før). Hvis du ikke har gjort det så må det være en anden der har har gjort det med din konto. Men uanset hvordan dette måtte hænge sammen så er det stadig din bruger der bliver banned fordi du har sagt god for vores regler der netop siger følgende:
Du skriver du ikke forstår at vi tror det er dig der har gjort det. Tja, vi logger alle handlinger og vi kan se det er din bruger der har gjort det. Det er også derfor du er blevet banned. Vi banner ikke bare folk uden nogen former for beviser. Jeg håber det er nok forklaring til at du kan forstå hvorfor vi banner dig.Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk.
Årsagen til dig jail var at du ikke overholdte følgende regel som altid har været gældende her på serveren:
En kage er stadig en del af en konstruktion og det gør det ikke bedre at der samtidig var et skilt hvor der stod du ikke måtte gøre noget med kagen. Det er dog ligegyldigt om der var et skilt eller ej eller om du så det da en kage stadig er en del af bygningerne her på serveren og derfor gør vi ikke nogen undtagelse her. Årsagen til du kun fik et jail var så at det ikke var noget direkte alvorligt og det ville derfor være voldsomt at give dig et ban i denne her sag.Du må ikke ændre konstruktioner (bygninger, monumenter, osv.) som ikke tilhøre dig.
Jeg synes ikke det er i orden du er sur over du fik et jail for dette brud på reglerne. Der er mange herinde der ikke får en ny chance og derfor burde du være taknemmelig over at det ikke gik der værre dengang. Når vi giver et jail er det primært fordi vi forventer at folk lærer noget af det og de derved ikke begår brud på reglerne igen.
Jeg er enig i at det ville være temmelig dårlig opførsel af administratorer og moderatorer hvis de bannede folk uden nogen årsag eller beviser. Netop derfor har vi en række værktøjer til at skaffe beviser samt skrive disse beviser ind og tilføje dem til de enkelte ban og jail sager. Det er også derfor vi hurtigt kan give dig et billede af årsagen til hvorfor præcis du er blevet banned (se igen venligst det link jeg kom med før).i er FUCKING nogle lorte adminer/mods vis i beskylder andre player for noget de ikke har gjort det er så plat
Vi har behandlet rigtig mange ban sager og rigtig mange har truet med at skrive dårligt om os. Vi kan se nogen allerede har skrevet dårligt om os men sjovt nok kommer folk stadig ind på serveren. Vi har haft meget få sager hvor folk forlod serveren (eller nærmere de begik regelbrud kort tid efter) i ren sympati for en anden spiller der var blevet banned men det er meget få sager der ender sådan.det er sådan noget man mister player for
Men derimod kan vi se at vi kan opretholde en meget trofast og stabil folk spillere ved at smide folk ud der bryder reglerne eller ikke opfører sig modent. Mange spillere vil gerne være på en server hvor der tages godt hånd om tingene som fx at smide regelbrydere ud samt fjerne spillere der vælger at være ødelæggende overfor vores community.
jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen. Vi har IKKE til formål at få flest mulige spillere ind på serveren. Vi har derimod til formål at sørge for vi kan skabe rammerne for rigtig godt dansk Minecraft community og det må siges at være en ret god succes.
Vi har netop undersøgt tingene og det pågældende grief kan netop spores til din Minecraft konto. Mere kan vi ikke gøre da vi ikke kan se hvem der sidder foran skærmen. Du kan se på billedet hvad dato og tidspunkt det er sket og så kan du selv forsøge at finde den skyldige men det vil ikke hjælpe noget her da du allerede er banned.se at finde ud af hvem der har GJORT det og det er ikke mig vis i fatter det jeg håbber også i har forstået det ikke er mig på den her klage!!!
Helt enig og det er derfor vi har de regler som vi har. Du er velkommen til at skrive hvis nogen af reglerne ikke er i orden eller hvis du synes der mangler nogen regler. Vi tager altid imod velformuleret kritik.vis man skal have en server der skal KØRE så skal der være nogle gode regler og nogle gode adminer som ikke beskylder andre for noget de ikke har gjort, og xcanner nej jeg har ikke valgt og gøre det der jeg har nemelig ikke gjort det OKAY
Og ja det er ikke i orden at beskylde nogen uden beviser og det sker heller ikke i den her sag som billedet netop viser.
Verden er ikke sådan at man kan ting i sig igen. Du har (uanset hvad der senere måtte ske) allerede sagt nogle temmelig modbydelige ting imod administratorerne og moderatorerne her på serveren. Din måde at klage på er ikke særlig moden hvilket er et krav i vores regler for serveren og retningslinjerne for at skrive en klage.jeg tager det her i mig vis jeg bliver umbanned... og håber i kan se det ikke er mig siden jeg har sagt det så mange gange så se lige på det!!!!
Eftersom du heller ikke er ret gammel har jeg valgt at perm. banne dig. Dette sker ud fra dine to klager der er skrevet herinde kombineret med det du har gjort herinde. At det samtidig ser ud til at du har løjet overfor os for at komme ind på serveren igen gør det på ingen måde bedre.
Så som altid: Find en anden server og lad vær med at ødelægge dig for dig selv der!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- olibary
men jo jeg har gjort det men kun en block og jeg endrømmer det men vis jeg ikke må komme end på server aldrig nogen sinde mer, så er der ikke noget at diskotere
- FedeAnderzen
Så i stedet for at indrømme det straks, vælger du at spilde vores tid med 2 klagetråde og en masse tilsviningolibary wrote:men jo jeg har gjort det men kun en block og jeg endrømmer det men vis jeg ikke må komme end på server aldrig nogen sinde mer, så er der ikke noget at diskotere
- julemand101
Du havde haft langt bedre chancer hvis du havde holdt dig til sandheden fra start og skrevet en velformuleret forklaring med en undskyldning tilsidst. Men som skrevet tidligere er der ingen mulighed for dig at komme ind her på serveren igen.olibary wrote:men jo jeg har gjort det men kun en block og jeg endrømmer det men vis jeg ikke må komme end på server aldrig nogen sinde mer, så er der ikke noget at diskotere