Dit Navn:
Fredrik Døssing
Dit Minecraft Navn:
kif9
Alder:
14
Sted:
Sønderjylland
Interesser:
Mine interesser er, at jeg spiller rigtigt meget computer, og dyrker også en del sport, håndbold,fodbold, og spring.. jeg spiller meget minecraft, og Call of Duty 1, 2 mw1 ,mw2, black ops, mw3. league of legends bruger jeg også en hel del tid på, min yndlings champion er Nunu jeg spiller også Team Fortress 2, og Flatout
Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft lige siden at det kom ud, inden 1.3 spillede jeg nemlig på min vens profil. Jeg har spillet på en del servere, dog har ikke rigtig nogle server fanget min interesse. Jeg har spillet på en dansk server: McDanskFuldBlod. Men synes at den blev for kedelig da serveren var meget dårlig". jeg har spillet meget på mine venners servere, som de selv har lavet, det har jeg brugt mange timer på
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem mine venner: Almquist1, *slettet* og Super_umagar123 som spiller på serveren. TheHolm og *slettet* er ved at skrive en ansøgning.
Venner på serveren?
Wicked_guy, Super_umagar123.
Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg vil meget gerne joine serveren,fordi den ser mega sjov ud med det forskellige "Worlds" og Skyworld. Jeg har set mine venner spille på den og den så virkelig fed ud! så fik jeg helt lyst til at joine serveren.
Har du læst og forstået reglerne?
Ja, jeg forstår reglerne, og synes at det er nogle gode regler, der er godt nok mange, men jeg har taged mig sammen til at læse dem 3 gange
Jeg er ikke blevet bannet fra nogle servere overhovedet
Med venlig hilsen:
Fredrik Døssing, kif9
Ansøgning :)
- nrone
Re: Ansøgning :)
God ansøgning.
Godkendt - læs grundigt op på reglerne, så du kan få en test i reglerne på serveren
Godkendt - læs grundigt op på reglerne, så du kan få en test i reglerne på serveren
Crafters.dk - It's all about the community...
-
Re: Ansøgning :)
Fejlede første test. Var usikker på hvad exploits er, og mente ikke at man må ødelægge andre folks bygninger i nogle worlds overhovedet. Kan komme ind til en ny test om mindst 24 timer.