Ansøgning af Cusi0NN (codek)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
codek
Posts: 1
Joined: 23 Jun 2012, 14:51

Ansøgning af Cusi0NN (codek)

Post by codek »

Navn:
Kasper

Minecraft-Navn:
Cusi0NN (Det er et gammelt nickname, men gider ikke købe Minecraft igen for at hedde "codek")

Alder:
14 år (fylder 15 i sommerferien)

Sted:
Østjylland

Interesser:
Jeg har arbejdet med grafisk design i over to år, og jeg har stor interesse for hardware. Jeg bygger selv computere (eks. samler jeg computere for mine venner)
Jeg spiller Minecraft, Diablo III, Counter-Strike: Source, Counter-Strike: Global Offensive BETA og Call of Duty: Modern Warfare 3.


Minecraft erfaring:
Jeg har holdt en mindre server oppe med en ven, og har spillet Minecraft i ca. 2 år
Jeg har ikke rigtig spillet på andre multiplayer-servere, men selvfølgelig en masse singleplay.

Hvor har du hørt om crafters.dk:
Mine gode mate kayl0w, som har spillet inde på jeres server, har fortalt mig om crafters.dk

Venner på serveren?
kayl0w (Kan ikke lige huske om der er store bogstaver i)

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg har selvfølgelig været inde på jeres server og kigget lidt. Jeg er helt mundlam. Jeg synes det er rigtig sygt, og ser helt utroligt ud! Alt det der er bygget er f*cking (sry!) godt lavet!
Jeg har selv bygget nogle vilde ting på min gamle server, og det kunne være fedt at vise dem til de andre brugere på jeres server.

Har du læst og forstået reglerne?
Jeg har lige brugt nogle minutter på at læse jeres regler igennem, og forstår dem fuldt ud :-)

Venlig Hilsen
Kasper / Cusi0NN (codek)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning af Cusi0NN (codek)

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind på serveren og få din test når du kan reglerne.
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning af Cusi0NN (codek)

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply