V.I.P Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Proto_Typen
Posts: 2
Joined: 23 Jun 2012, 21:59

V.I.P Ansøgning

Post by Proto_Typen »

Hej mit navn er Mads men jeg hedder Proto_Typen på Minecraft.
Jeg vil meget gerne ind på serven pga. Jeg synes den er meget flot og jeg kan se at i har brugt langtid på den, og det kan jeg godt lide fordi jeg kan godt lide folk der går op i selv spil ligesom mig.
Jeg tror det ville være godt vis jeg blev V.I.P pga. Jeg er sådan en person i Minecraft der bare gør hvad han får besked på men har da også selv en ide eller to.
Jeg siger tak vis jeg må blive V.I.P men vis nu ikke jeg gør dør jeg heller ikke.
Kærelig hilsen Proto_typen/Mads
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: V.I.P Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Proto_Typen wrote:Hej mit navn er Mads men jeg hedder Proto_Typen på Minecraft.
Jeg vil meget gerne ind på serven pga. Jeg synes den er meget flot og jeg kan se at i har brugt langtid på den, og det kan jeg godt lide fordi jeg kan godt lide folk der går op i selv spil ligesom mig.
Jeg tror det ville være godt vis jeg blev V.I.P pga. Jeg er sådan en person i Minecraft der bare gør hvad han får besked på men har da også selv en ide eller to.
Jeg siger tak vis jeg må blive V.I.P men vis nu ikke jeg gør dør jeg heller ikke.
Kærelig hilsen Proto_typen/Mads
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
Proto_Typen
Posts: 2
Joined: 23 Jun 2012, 21:59

V.I.P Ansøgning

Post by Proto_Typen »

Hej jeg hedder Mads men hedder Proto_Typen i Minecraft. Jeg er 14 år og kommer fra Støvring i Nordjylland.
Jeg spiller meget Minecraft og vis ikke jeg gør det spiller jeg Ps3.
Jeg har spillet Minecraft i godt et år og jeg kender det meste, jeg har selv en server dog kun for mine venner.
Jeg har hørt om Crafters.dk fordi mine venner og jeg gerne vil ind på en af de store og flotte server så det gjorde vi og vi fandt denne, den er stor og flot og ikke mindst har den regler det er fedt.
De venner jeg snakker om er VikingCrafter og jakobkddk, jakobkddk har dog ikke ansøgt endnu.
Håber jeg må kommer ind på denne flotte server.
Kærlig hilsen Proto_Typen/Mads
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: V.I.P Ansøgning

Post by julemand101 »

Proto_Typen wrote:Hej jeg hedder Mads men hedder Proto_Typen i Minecraft. Jeg er 14 år og kommer fra Støvring i Nordjylland.
Jeg spiller meget Minecraft og vis ikke jeg gør det spiller jeg Ps3.
Jeg har spillet Minecraft i godt et år og jeg kender det meste, jeg har selv en server dog kun for mine venner.
Jeg har hørt om Crafters.dk fordi mine venner og jeg gerne vil ind på en af de store og flotte server så det gjorde vi og vi fandt denne, den er stor og flot og ikke mindst har den regler det er fedt.
De venner jeg snakker om er VikingCrafter og jakobkddk, jakobkddk har dog ikke ansøgt endnu.
Håber jeg må kommer ind på denne flotte server.
Kærlig hilsen Proto_Typen/Mads
Også afvist. Du har ikke flere chancer.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply