frederikdensjove

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
frederikdensjove
Posts: 7
Joined: 27 Jun 2012, 15:26

frederikdensjove

Post by frederikdensjove »

hej jeg heder frederik og hedre frederikdensjove i minecraft jeg kan godt lide at skate og spille minecraft ogjeg er 12 år og bor i kalundborg og læser meget naruto og dragonball og one pice :D og samler på anders and blade
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: frederikdensjove

Post by FedeAnderzen »

frederikdensjove wrote:hej jeg heder frederik og hedre frederikdensjove i minecraft jeg kan godt lide at skate og spille minecraft ogjeg er 12 år og bor i kalundborg og læser meget naruto og dragonball og one pice :D og samler på anders and blade
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
frederikdensjove
Posts: 7
Joined: 27 Jun 2012, 15:26

frederikdensjove

Post by frederikdensjove »

hej jeg hedre frederikdensjove og jeg er 12 år og bor i kalundborg og jeg skatter sammen med mine venner i min fritid og læser naruto, dragonball og one piece.
og jeg vil os bare lave fede huse til servern og få nongle at spille sammen med, :D
jeg er fin god til at spille minecraft men jeg dur ik til at lave redstone :)
jeg høre meget music ovse kan godt lige eminem :D skriv til mig hvis jeg skal skrive lidt mere tror ik der er mere jeg kan skrive ?? kh frederikdensjove
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: frederikdensjove

Post by FedeAnderzen »

frederikdensjove wrote:hej jeg hedre frederikdensjove og jeg er 12 år og bor i kalundborg og jeg skatter sammen med mine venner i min fritid og læser naruto, dragonball og one piece.
og jeg vil os bare lave fede huse til servern og få nongle at spille sammen med, :D
jeg er fin god til at spille minecraft men jeg dur ik til at lave redstone :)
jeg høre meget music ovse kan godt lige eminem :D skriv til mig hvis jeg skal skrive lidt mere tror ik der er mere jeg kan skrive ?? kh frederikdensjove
Stadig langt fra god nok, ansøgningen er afvist.
Image
User avatar
SlimCrack
Posts: 1
Joined: 26 Jun 2012, 14:35

Re: frederikdensjove

Post by SlimCrack »

Vil lige sige at jeg syntes at knægten burde få en chance til.

Da han spurgte i chatten hvordan han lavede en ansøgning, prøvede jeg at guide ham igennem, da der ikke rigtig var andre som lige svarede. Det virkede til at han var ret forvirrede over det hele, og føler lidt at det var min skyld. Tror måske at det skyldes at jeg ikke fik forklarede det hele ordentligt til ham, og det så var skyld i de lidt dårlige ansøgninger.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: frederikdensjove

Post by FedeAnderzen »

SlimCrack wrote:Vil lige sige at jeg syntes at knægten burde få en chance til.

Da han spurgte i chatten hvordan han lavede en ansøgning, prøvede jeg at guide ham igennem, da der ikke rigtig var andre som lige svarede. Det virkede til at han var ret forvirrede over det hele, og føler lidt at det var min skyld. Tror måske at det skyldes at jeg ikke fik forklarede det hele ordentligt til ham, og det så var skyld i de lidt dårlige ansøgninger.
Han har skrevet mig i chatten og jeg har bedt ham lave en ny ansøgning om et par måneder, så han får chancen igen og så alså lidt tid at forberede sig i.
Image
Post Reply