Hej jeg er 12 og Vil rigtig gerne kunne bygge

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Minidask
Posts: 1
Joined: 01 Jul 2012, 13:35

Hej jeg er 12 og Vil rigtig gerne kunne bygge

Post by Minidask »

Navn: Jeg vil Helst Ik oplyse Det bare kald mig Mini

Mc-Navn: Minidask

Alder:12

Sted: Aarhus,Jylland

Interesser: Minecraft,Computer,Spil,Basket,Guitar,Musik og Badminton

Hm.. hvor lang tid jeg har spillet: ved Ik 2-3 år Maybe Jeg er ikke så god til Teknik Men elsker og hjælpe folk Og bygge Hus Grunden til jeg spiller Mc er fordi det er meget Sjovt at Spille et ''Real life'' Spil Ligesom Sims3 og Sims2

Hvor jeg har hørt Om Crafters.dk?: Hm.. på en Hjemmeside Kan ikke lige huske Hvilken

Venner på servern: Jeg har ikke nogle Venner på servern men vil helt klart spørge min bedste ven klana servern virker nemlig meget god for nogle venner der bare vil bygge og er imod greifers

Hvorfor jeg vil Join: Jeg synes det er en mega fed server og vil se frem til nogle dejlige timer/dage/år på servern jeg er har selv været server ejer så jeg ved hvor nedern det er når en der er en griefer derfor vil jeg ik griefe (de steder man ik må griefe). Jeg har kigget lidt rundt på servern men mest bare chattede med nogle fantastike spillere jeg vil forsøge at læse Reglerne et par gange mere så jeg har godt styr på dem Men ellers Har jeg været på så mange server at de fleste regler ik overaskere mig.

Håber jeg er noget for denne server og ikke Havde for mange stave-fejl Håber i snart svarer! Tak
Vh Minidask :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Hej jeg er 12 og Vil rigtig gerne kunne bygge

Post by FedeAnderzen »

Fin ansøgning, den er godkendt. Kom ind og fang en mod eller admin til en lille test, når du kan alle reglerne.
Image
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: Hej jeg er 12 og Vil rigtig gerne kunne bygge

Post by Kachuu »

Fejlede første test, virkede som om han havde læst reglerne hurtigt men ikke grundigt nok. Ny test om 24 timer.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply