Ansøgning!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
The_sweden_guy2
Posts: 1
Joined: 01 Jul 2012, 15:48

Ansøgning!

Post by The_sweden_guy2 »

Hej Kære Admins og Moderaters, jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme ind på jeres danske server, jeg har spillet Minecraft siden classic så jeg har erfaring, og ikke for at prale, men jeg har bygget mange fede struktur.
Fakts om mig

Jeg hedder Martin Frank, 15 år og kommer fra en lille by ved navn Aabenraa som ligge nede i sønderjylland :)
Jeg elsker Minecraft og det har jeg altid gjort! Og det her er ikke engang løgn, men i alt min tid som minecrafter har jeg dog aldrig været inde og spille i en Dansk server så dette er min første gang, så ja jeg er "Virgin" inde for dette område.

Jeg har læst ALLE reglerne og det ville være en ære at få lov til at spille her inde!

Kærlig hilsen Martin Frank A.K.A The_Sweden_Guy2
P.S grunden til at jeg hedder the "sweden Guy" er fordi at jeg fik accounten af en kammerat.
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Ansøgning!

Post by CptTomatoKing »

The_sweden_guy2 wrote:Hej Kære Admins og Moderaters, jeg kunne helt vildt godt tænke mig at komme ind på jeres danske server, jeg har spillet Minecraft siden classic så jeg har erfaring, og ikke for at prale, men jeg har bygget mange fede struktur.
Fakts om mig

Jeg hedder Martin Frank, 15 år og kommer fra en lille by ved navn Aabenraa som ligge nede i sønderjylland :)
Jeg elsker Minecraft og det har jeg altid gjort! Og det her er ikke engang løgn, men i alt min tid som minecrafter har jeg dog aldrig været inde og spille i en Dansk server så dette er min første gang, så ja jeg er "Virgin" inde for dette område.

Jeg har læst ALLE reglerne og det ville være en ære at få lov til at spille her inde!

Kærlig hilsen Martin Frank A.K.A The_Sweden_Guy2
P.S grunden til at jeg hedder the "sweden Guy" er fordi at jeg fik accounten af en kammerat.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
Post Reply