Ansøgning ! :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zathgore

Ansøgning ! :)

Post by Zathgore »

Dit Navn: Anders

Dit Minecraft Navn: Zathgore

Alder: 24

Sted: Fyn, Odense

Interesser: Sport, Fitness, Games, Druk, venner :).

Minecraft erfaring: Har spillet det i ca et par år, ved ikk helt hvor længe ., Har været med til og lave nogen pænt store og fede projekter sammen med Kapawie på den gamle server vi var på, dog er jeg mere den person som udforsker , og samler mats til ham , mere eller mindre hans slave. :p, spiller ikk rigtig singleplayer da det hurtigt bliver kedeligt efter som der ikke er nogen og snakke med.

Hvor har du hørt om crafters.dk: en ven skrev en side på skype , så checkede den ud :).

Venner på serveren? ikk hva jeg ved af, men Kapawie som er i gang med og lave en ansøgning lige nu.

Hvorfor vil du joine vores server: tidligere var jeg på en anden dansk server hvor vi sådan set havde alt , alt der ku farms havde vi , så det blev lidt kedeligt , så vi ville prøve en ny server for og prøve og spille på en lidt anden måde end og bare bygge farms konstant.

Har du læst og forstået reglerne? Har læst og forstået alle reglerne :). Er glad for nogen folk har lavet server hvor at hvis man fælder træer skal man fjerne det hele af den og ikk bare lad træ stå så det ligner crap, da det ikk ser særlig pænt ud med træer og andet som flyver i luften og at man skal plante et nyt så skoven ikke forsvinder.
Last edited by Zathgore on 01 Jul 2012, 22:54, edited 1 time in total.
julemand101

Re: Ansøgning ! :)

Post by julemand101 »

Zathgore wrote:Dit Navn: Anders

Sted: Fyn

Minecraft erfaring: Har spillet det i ca et par år, ved ikk helt hvor længe .

Hvor har du hørt om crafters.dk: en ven skrev en side på skype , så checkede den ud :).

Venner på serveren? ikk hva jeg ved af, men Kapawie som er i gang med og lave en ansøgning lige nu.

Hvorfor vil du joine vores server: tidligere var jeg på en anden dansk server hvor vi sådan set havde alt , alt der ku farms havde vi , så det blev lidt kedeligt , så vi ville prøve en ny server for og prøve og spille på en lidt anden måde end og bare bygge farms konstant.

Har du læst og forstået reglerne? Har læst og forstået alle reglerne :).
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Zathgore wrote:Dit Navn: Anders

Sted: Fyn, Odense

Minecraft erfaring: Har spillet det i ca et par år, ved ikk helt hvor længe ., Har været med til og lave nogen pænt store og fede projekter sammen med Kapawie på den gamle server vi var på, dog er jeg mere den person som udforsker , og samler mats til ham , mere eller mindre hans slave. :p, spiller ikk rigtig singleplayer da det hurtigt bliver kedeligt efter som der ikke er nogen og snakke med.

Har du læst og forstået reglerne? Har læst og forstået alle reglerne :). Er glad for nogen folk har lavet server hvor at hvis man fælder træer skal man fjerne det hele af den og ikk bare lad træ stå så det ligner crap, da det ikk ser særlig pænt ud med træer og andet som flyver i luften og at man skal plante et nyt så skoven ikke forsvinder.
Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
maja4626

Post by maja4626 »

Testet og promoted :)
Image
Post Reply