Forord:
Hey! Jeg har ledt efter en lidt større Minecraft server i en længere periode(Jeg har prøvet servere som Dazzlewire, MLC, osv, men har ikke lige været min kop te).
Siden at det er sommerferie, så kommer der meget fra min part.
Sidenote: Jeg har ikke kunne finde en "rigtig" skabelon, så jeg skriver lidt løst
Vores navne:
Lucas
Vores IG navne:
Som førnævnt, er det uberslayer2000
Aldre:
Jeg er 18 år
Lokalisering:
Jeg bor i Rungsted, en lille provins til København
Fritidsinteresser:
Jeg spiller Basketball, er programmør og whitehat-hacker!
Minecraft erfaringer:
Jeg (igen igen) har spillet Minecraft lige siden INF-DEV og har tilskudt til Minecraft's kickstarter. Jeg, synes jeg selv, er meget god med redstone, osv. Computere, ALUer, RAM, RNGs, og ja, helt til en normal piston-dør, det er alle ting jeg har bygget.
Jeg er også en god skytte i PvP
Hvor har du hørt om crafters.dk?:
Gennem minecraftservers.dk
Venner på serven:
Jeg kender ikke nogen på serveren...
Hvorfor vil du joine crafters.dk?:
Som også lidt nævnt i forordene, så er det fordi at jeg var på server-jagt, og strejfede heldigvis på crafters.dk, og så fordi at det også er sommerferie, og der skal jo være noget at bruge meget tid på når jeg ikke er på ferie endnu.
Har du læst reglerne?:
Ja, det har jeg! I modsætning til en standard terms- and conditions som man bare scroller gennem og sætter hak i, så har jeg læst dem.
Håber I vil tage godt imod min ansøgning, mens jeg sidder med krydsede fingre og håber på det bedste
Uberslayer2000 ansøgning (individuel denne gang (: )
- uberslayer2000
- Kachuu
Re: Uberslayer2000 ansøgning (individuel denne gang (: )
flot ansøgning, Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- maja4626