anmodning om bygge tilladelse!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
deadspace999
Posts: 1
Joined: 04 Jul 2012, 13:53

anmodning om bygge tilladelse!

Post by deadspace999 »

mit navn er Emil :D
og i minecraft er jeg kendt som deadspace999
jeg er 14 år
og bor på sjæland
jeg Interesser mig for Zombie, spil, film, computer, minecraf, og venner :D
min Minecraft erfaring er ret stor jeg ved ret meget om hvordan man bygger og crafter jeg har spillet meget minecraft multiplayer men også singel player jeg prøvet altid at opføre mig godt på servere og at ikke gøre noget skidt. jeg er aldrig blevet bannet fra en server eller jov engang men det var af personlige årsager :D
jeg hørte for første gang om crafters minecraft server på minecraft server ip listen der læste jeg lidt om den og syntes at den lød god :D
jeg har 2 venner på jeres server maja og avcteam maja kender jeg ikke rigtigt men hun var flink imod mig :D
jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg synes der er fede plugins flinke menesker og at der er god stil over den :D
jeg har læst jeres regler synes de er gode ikke for strenge men lige tilpas :D fortsæt god dag håber i godtager mig ;)
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: anmodning om bygge tilladelse!

Post by Kachuu »

deadspace999 wrote:mit navn er Emil :D
og i minecraft er jeg kendt som deadspace999
jeg er 14 år
og bor på sjæland
jeg Interesser mig for Zombie, spil, film, computer, minecraf, og venner :D
min Minecraft erfaring er ret stor jeg ved ret meget om hvordan man bygger og crafter jeg har spillet meget minecraft multiplayer men også singel player jeg prøvet altid at opføre mig godt på servere og at ikke gøre noget skidt. jeg er aldrig blevet bannet fra en server eller jov engang men det var af personlige årsager :D
jeg hørte for første gang om crafters minecraft server på minecraft server ip listen der læste jeg lidt om den og syntes at den lød god :D
jeg har 2 venner på jeres server maja og avcteam maja kender jeg ikke rigtigt men hun var flink imod mig :D
jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg synes der er fede plugins flinke menesker og at der er god stil over den :D
jeg har læst jeres regler synes de er gode ikke for strenge men lige tilpas :D fortsæt god dag håber i godtager mig ;)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply