navn: pierre pedersen
minecraft navn: tedzudo
alder: 16
sted: jeg bor i vestjylland nær ved havet.
interesser: i min fritid kan jeg godt lide at køre på skateboard og mountainbike. jeg går til spring men kan også RIGTIG godt lide at spille computer. jeg spiller storset alt hvad der kommer til mig, jeg er ikke så kræsen hvad det angår.
minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i sådan cirkus 2 år jeg spiller for det meste singleplayer men kan rigtig godt lide multiplayer pga. fællesskabet. i tidens løb har jeg også bygget forskellige bygningsværker og andre ting. slotte og højhuse er bare nogle af de ting. men hvad jeg er mest stolt over ved det jeg har bygget er at jeg aldrig på nogen måde har snydt. OVERHOVEDET! det har selvfølgelig taget den tid det tog men det er det værd.
hvor har du hørt om crafters.dk? jeg ledte efter en dansk server ved at google lidt og fandt så rimelig hurtigt den her side.
venner på serveren: jeg kender ikke nogen på serveren men det kommer jeg nok til
hvorfor vil du joine vores server? jeg godt tænke mig at joine en server med andre som jeg gjorde sidste sommer. singleplayer er fint men der bare noget ved multiplayer som jeg godt kan lide. og crafters.dk ser meget seriøs ud. som sagt har jeg bygget slotte og højhuse og kunne, hvis det bliver tilladt, at bygge en storby sammen med de andre fra serveren. jeg har ikke kigget ind i serveren endnu men det kommer jeg jo nok til
har du læst og forstået reglerne?: jeg har læst reglerne og forstået det hele. de ser ret simple ud uden alt for mange småting.
ansøgning til crafters.dk
- tedzudo
ansøgning til crafters.dk
Last edited by tedzudo on 04 Jul 2012, 14:48, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: ansøgning til crafters.dk
Du må gerne lige opstille din ansøgning således den passer til eksemplet her:
viewtopic.php?f=8&t=6
viewtopic.php?f=8&t=6
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- tedzudo
ændret så den passer til eksemplet. ville bare lave den lidt mere personlig
- julemand101
Den er godkendt til trods for at din shift tast lader til at være i stykker.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- tedzudo
tjaaa jeg tænker ikke så meget over grammatik på nettet
- Sighvatur