I really "dig" your server!! Get it?

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Johns3n

I really "dig" your server!! Get it?

Post by Johns3n »

Dit Navn: Kenneth Johnsen

Dit Minecraft Navn: Johns3n

Alder: 26

Sted: Midtjylland Herning Downtown...

Interesser: Webdesign, Kæresten, Minecraft, Warcraft samt en helt stak andre nørdede ting, alt for nørdede til at blive opremset her! - Så hvis i chatter nørde ting så regn stærk med en kommentar fra mig :)

Minecraft erfaring: Har spillet det i ca. et års tid vel? - Har haft egen server med kæresten hvor vi byggede vores egen frilufts økologiske bondegård.... indtil jeg kom i tanke om jeg hader økologi også brændte jeg gåren ned og byggede et redstone slagteri til grise... i skulle have set kæresten! Hold kæft hun blev sur!
Hehe ej har spillet på diverse engelske server sådan off and on, mest spillet sammen kæresten i privaten dog :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min kollega på arbejdet (Nrone) han viste mig worldmappet og jeg var blown away! :)

Venner på serveren? Nrone, men hvem ved måske kender jeg flere? I'm a likable guy you know!

Hvorfor vil du joine vores server: Jamen hvis jeg skal være ærlig har jeg altid savnet en minecraft server at "høre" hjemme på og gerne en med liv på end de private server jeg har været på! Da min kollega (Nrone) viste mappet var jeg solgt og tænkte at jeg ville bygge mit keep på denne server! (er rimlig rollespils nørdet på den måde)

Har du læst og forstået reglerne? Roger wilco!! :ugeek:
maja4626

Re: I really "dig" your server!! Get it?

Post by maja4626 »

Godkendt :) Kom ind og få en test i reglerne! :)
Image
maja4626

Re: I really "dig" your server!! Get it?

Post by maja4626 »

Testet og promoted :)
Image
Post Reply