Ansøgning om bygge tilladelse

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Minimoizer
Posts: 1
Joined: 07 Jul 2012, 01:05

Ansøgning om bygge tilladelse

Post by Minimoizer »

Hej mit navn er Jakob

Mit minecraft navn er Minimoizer og jeg kender allerede en ven på jeres server (mLNN) og han siger at jeres server er mega fed! :)

Jeg har spillet i 3 år og synes selv jeg er en meget kreativ og erfaring bygger ;)

Jeg fandt jeres server på http://minecraft.dk/ sammen med mLNN

Og jeg er træt af servers med griefer og hvad jeg har hørt har man ikke sådan nogle problemer på denne server. Og så vil jeg da også gerne hjælpe med at bygge store og "seje" ting på jeres Server ;)

Jeg har læst og forstået reglerne og set jeres bygninger "verden" den ser meget kreativ og spændene ud :o

Håber jeg bliver godkendt :) Vi ses ... måske :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning om bygge tilladelse

Post by FedeAnderzen »

Minimoizer wrote:Hej mit navn er Jakob

Mit minecraft navn er Minimoizer og jeg kender allerede en ven på jeres server (mLNN) og han siger at jeres server er mega fed! :)

Jeg har spillet i 3 år og synes selv jeg er en meget kreativ og erfaring bygger ;)

Jeg fandt jeres server på http://minecraft.dk/ sammen med mLNN

Og jeg er træt af servers med griefer og hvad jeg har hørt har man ikke sådan nogle problemer på denne server. Og så vil jeg da også gerne hjælpe med at bygge store og "seje" ting på jeres Server ;)

Jeg har læst og forstået reglerne og set jeres bygninger "verden" den ser meget kreativ og spændene ud :o

Håber jeg bliver godkendt :) Vi ses ... måske :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Post Reply