Anmoding

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Mulle
Posts: 1
Joined: 07 Jul 2012, 22:17

Anmoding

Post by Mulle »

Kære Admins :)

Jeg er en dreng på 11 som elsker at spille minecraft,lol og alle de der spil men når jeg altid bliver reportet eller ikke ved hvad jeg skal lave så kommer jeg i at jeg kan spille minecraft og jeg har downloadet mange ting til minecraft lidt af det hele mod,map,skin og texture packs så jeg og så på en server list fandt jeg jo så jers server jeg tænkte at jeg sku give den server et skud og ja så kom jeg ind på den og jeg læste alle reglerne og fandt så ud af jeg sku gå herind og skirve en anmoding om at jeg vil komme til at ku bygge og alt det der på men jeg ku ikke finde ud af det men så var da en god ven som hed EMIGolD og han prøve og forklar hvordan jeg sku skrive det her og til sidst ku jeg finde ud af det så nu sidder jeg her og skriver den her anmoding og håber i vil gi mig et skud og her kommer lidt info

Navn: Emil

Minecraft navn: boymulle

Alder: 11

Sted: Sjælland

Interesser: Fodbold computer minecraft lol


Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Jeg har spillet på en server i en 4uger

Har du læst og forstået reglerne? Ja det har jeg to gange ;)
Last edited by Mulle on 07 Jul 2012, 22:52, edited 2 times in total.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Anmoding

Post by xcanner »

Mulle wrote:Kære Admins :)

Jeg er en dreng på 11 som elsker at spille minecraft,lol og alle de der spil men når jeg altid bliver reportet eller ikke ved hvad jeg skal lave så kommer jeg i at jeg kan spille minecraft og jeg har downloadet mange ting til minecraft lidt af det hele mod,map,skin og texture packs så jeg og så på en server list fandt jeg jo så jers server jeg tænkte at jeg sku give den server et skud og ja så kom jeg ind på den og jeg læste alle reglerne og fandt så ud af jeg sku gå herind og skirve en anmoding om at jeg vil komme til at ku bygge og alt det der på men jeg ku ikke finde ud af det men så var da en god ven som hed EMIGolD og han prøve og forklar hvordan jeg sku skrive det her og til sidst ku jeg finde ud af det så nu sidder jeg her og skriver den her anmoding og håber i vil gi mig et skud


Mvh Emil
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Anmoding

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Anmoding

Post by xcanner »

Test udsat 24 timer,-

spørgsmål: Hvad siger reglerne om "træer"?
svar: At man skal lade dem være
spørgsmål: må man ikke fælde træer?
svar: ja

Stoppede testen derefter,- skal have en grundig test nummer 2.
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Anmoding

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply