Youtube failer.

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
casperlt1

Youtube failer.

Post by casperlt1 »

Hejsa allesammen.
Når jeg åbner Youtube.com, så føre den mig til den her side, som er meget fustrerende! -
http://www.youtube.com/cgi-sys/defaultwebpage.cgi Er der nogle der kan sige mig hvorfor :)?
Mange får, er bedre end en ged.
thomaskaufi

Re: Youtube failer.

Post by thomaskaufi »

hmmm det virker for mig, har du prøvet i en anden browser…?

Det jeg dog oplever for tiden er at videoerne går i hak efter 20-30 sekunder streaming, hvilket (efter kort google søgning) ser ud til at ske for mange lige for tiden… så det kan jo være de har lidt småproblemer :)
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
casperlt1

Post by casperlt1 »

Yep, det virker i andre browser :) Og jeg Bruger Google Chrome Normalt :)
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg kender ikke præcist det problem men jeg vil tro følgende kan hjælpe dig. Det virker kun i chrome:

1. Åbn ny tab

2. Gå ind på:
chrome://chrome/settings/

3. Tryk på "Show advanced settings..." der står i bunden.

4. Inde under "Privacy" vælger du "Content Settings..."

5. Dette åbner et nyt vindue. Herinde trykker du på knappen "All cookies and site data...".

6. Her søger du først på youtube og sletter alle de sider der kommer frem (Ved mig kom der dog ikke nogen frem). Herefter sørger du på google og sletter ligeledes dem alle. Du sletter dem ved at holde musen over siderne og trykker på det kryds i højre side.

Dette vil fjerne alle cookies og cache din chrome har omkring alle Google tjenester. Du bør herefter være logget ud af alle Google tjenester men du logger bare ind igen.

Skriv gerne hvis det ikke lige virker for så må vi lige finde problemet andetsteds. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

jeg troede ikke man kunne se de enkelte cookies i chrome, kun slette dem alle.. :roll:
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
casperlt1

Post by casperlt1 »

Tusind tak jule og Thomas :D Endelig kan man søge ligesom i de go'e gamle dage! :)
julemand101

Post by julemand101 »

thomaskaufi wrote:jeg troede ikke man kunne se de enkelte cookies i chrome, kun slette dem alle.. :roll:
Tog også lidt tid at finde ud af hvordan da man åbenbart mener at alm. brugere ikke skal kunne finde frem til det ved et uheld. :)
casperlt1 wrote:Tusind tak jule og Thomas :D Endelig kan man søge ligesom i de go'e gamle dage! :)
Var så lidt. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply