notbot's ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
maddi123
Posts: 2
Joined: 09 Jul 2012, 21:08

notbot's ansøning

Post by maddi123 »

heey jeg vil godt ind på serveren fordi syns den ser god ud.
så det er bare der for og jeg vil godt over holde reglerne har ikke x-ray eller fly hack og alt andet.
jeg kan godt lig at spille minecraft og league og wow.
og vil godt være med til at lave serveren bedre og få den meget mere sej og sjov.
så jeg håber jeg kan komme ind på serveren og være med :) :D :D :D


jeg hedder notbot1234
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: notbot's ansøning

Post by maja4626 »

maddi123 wrote:heey jeg vil godt ind på serveren fordi syns den ser god ud.
så det er bare der for og jeg vil godt over holde reglerne har ikke x-ray eller fly hack og alt andet.
jeg kan godt lig at spille minecraft og league og wow.
og vil godt være med til at lave serveren bedre og få den meget mere sej og sjov.
så jeg håber jeg kan komme ind på serveren og være med :) :D :D :D


jeg hedder notbot1234
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
maddi123
Posts: 2
Joined: 09 Jul 2012, 21:08

notbot's ansøning

Post by maddi123 »

heey dudes jeg hedder notbot1234 og mit rigtige navn er Mathias og jeg har skype så i kan kan kontakte mig vis jeg gøre noget galt jeg hedder skype navn: mathiashlj og navn: mathiashlj2011
jeg er 13 år og bor på fyn i odense. jeg kan godt lig at spille minecraft og andre spil
jeg går til badminton
og jeg vil godt ind på den her server fordi jeg syns den ser godt ud og vi godt være med til at gøre den mega sej:D
jeg taler ikke grimt og grifer eller blander sig i andre ting uden har fået lov og jeg vil ikke spørger om mod. admin. owner. CO owner. og vil godt hjælpe andre med alt f.esk bygge og andre ting
og har læst reglerne har føgler dem:D
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: notbot's ansøning

Post by Sighvatur »

maddi123 wrote:heey dudes jeg hedder notbot1234 og mit rigtige navn er Mathias og jeg har skype så i kan kan kontakte mig vis jeg gøre noget galt jeg hedder skype navn: mathiashlj og navn: mathiashlj2011
jeg er 13 år og bor på fyn i odense. jeg kan godt lig at spille minecraft og andre spil
jeg går til badminton
og jeg vil godt ind på den her server fordi jeg syns den ser godt ud og vi godt være med til at gøre den mega sej:D
jeg taler ikke grimt og grifer eller blander sig i andre ting uden har fået lov og jeg vil ikke spørger om mod. admin. owner. CO owner. og vil godt hjælpe andre med alt f.esk bygge og andre ting
og har læst reglerne har føgler dem:D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: notbot's ansøning

Post by Kachuu »

Afvist

Han lavede 2 posts i stedet for at editte hans første.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Post Reply