Ansøgning alexander_mr

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
alexander_mr

Ansøgning alexander_mr

Post by alexander_mr »

Real navn: alexander møller riedel

minecraft navn: alexander_mr

alder: 18

sted: sønderjylland/åbenrå

interesser: alt for meget :) (mest world of tanks, pirate galaxy og starcraft 2)

Minecraft erfaring: uha, har spilet i 2 år nu tror jeg, meget lidt kreativ, en del survival og mest hardcore, har spillet på en række andre servere igennem tiden, og den sidste jeg var på blev jeg bannet efter 1 dag uden at jeg skrev noget i chatten - så kender ikke grunden, og den første jeg var på blev jeg bannet for at skulle have oversvømmet "byer med lava" i creativ verden selvom jeg aldrig rørte den verden, og resten har bare været short ind og kigge og så ud igen fordi jeg ikke rigtig synes om dem

Hvor har jeg hørt om crafters.dk?: har hørt om den fra toolcase fordi ham og mig godt kan lide at bygge os op og lege i survival verden med områder som ikke ar ruineret, så det er mest derfor at jeg vil her ind - for at spille med min ven som i gamle dage da jeg mødte ham første gang og forsætte vores store "survival" byggerier og vidundre...

Regler: ja har læst dem, og skal nok lade vær med at bryde den eneste som jeg normalt ikke kendte til (bug abuse) ellers har jeg ikke haft problemer med de andre regler før, spiller for at have det sjovt og hygge mig på et normalt plan

"PEACE" d(^_^)b
maja4626

Re: Ansøgning alexander_mr

Post by maja4626 »

Godkendt, kom ind og få en test i reglerne :)
Image
Post Reply