Dit Navn: Mads
Dit Minecraft Navn: turbotomv8
Alder:15.år
Sted: sjæland
Interesser: Hardball,Minecraft,Gaming.parkour
Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2-3.år og jeg har haft min egen server i 1.år en 24/7 server med 2000+ players der joinede den og der har jeg spillet rigtig meget og så spiller jeg også på MLC,minepower men jeres server virker rigtig fed og seriøs også laver jeg også youtube film på en kanal der hedder minecraftdansk i kan gå der ind vis i vil se nogen af de ting jeg/venner har bygget
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har fundet jer igennem www.minecraftlisten.dk
Venner på serveren? Skriv deres in-game Jeg har ingen på servren men regner med at få 6 styks med derind
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes jeres server er mega fed og lyder som om i har nogle gode admins og nogen hyggelige players synes også at i har bygget nogen mega fede ting i spawn med masser af detaljer og så vil jeg også rigtig gerne ind og bygge nogen store ting
Har du læst og forstået reglerne? Selvføgelig har jeg det og forstår dem 100%
Med venlig hilsen MadsAKAturbotomv8
Ansøgning fra turbotomv8 :-)
- FedeAnderzen
- xcanner
Re: Ansøgning fra turbotomv8 :-)
Fejlede testen, ny test om 24 timer.
Mit indtryk var at han havde læst reglerne, men havde problemer med at huske det hele.
Mit indtryk var at han havde læst reglerne, men havde problemer med at huske det hele.
It's all about the community
- xcanner
- xcanner