ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
mads723

ansøgning :)

Post by mads723 »

Dit Navn: Mads

Dit Minecraft Navn: Mads723

Alder: 15

Sted: Midtjylland, Grindsted

Interesser: næsten alt elektronik fascinere mig så jeg bruger meget tid på det og jeg er også sammen med venner og selvfølgelig også mine online venner er en interesse ;-)

Minecraft erfaring: Har spillet det i en lang periode så er bestemt ikke ny har haft en server men lukkede den igen da jeg mistede spillere ;/

Venner på serveren? Ingen! :-( (Men derfor betyder det jo ikke jeg ikke kan få nogle derinde ;-) )

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi Minecraft i online er dobbelt så sjovt som Singleplayer og for at lave lidt Co-op med nogle venner eller måske lave en ''Lets play'' til youtube (-;

Har du læst og forstået reglerne? De er læst og de er forstået.

Lidt info om mig. Jeg er 15 år gammel hedder Mads bor i en lille by der hedder Grindsted i Jylland lidt kedelig by men rare mennesker.. de fleste er da :) i min fritid er jeg sammen med vennerne eller sidder ved computeren, arbejder også en gang i ugen i en dyrehandel hvor at jeg gør rent ved dyrene.. er færdig her den 19 august pga. Efterskole så ved ikke hvor meget jeg kommer til at spille på mit efterskole ophold men skal dog spille lidt Finito. <3
Pars

Re: ansøgning :)

Post by Pars »

Den er godkendt
Post Reply