Har admins/Mods Gamemode
- Casper98dk
Re: Har admins/Mods Gamemode
Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creative
håber det hjælper.

- xcanner
Problemet er skam lidt mere kompliceret og ligger i både permissions og multiverse. Det kunne sikkert løses, men har ærlig talt ikke kigget så meget på det da det kun berører de 2 admins.Casper98dk wrote:Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creativehåber det hjælper.
It's all about the community
- Casper98dk
Jeg var ikke sikker på om det var detxcanner wrote:Problemet er skam lidt mere kompliceret og ligger i både permissions og multiverse. Det kunne sikkert løses, men har ærlig talt ikke kigget så meget på det da det kun berører de 2 admins.Casper98dk wrote:Jule I permission tingen skal du vel skrive for hver "class" hvilken gamemode de har i hvilket world. Tror problemmet kan ligge der. Eller noget i den dur. Jeg havde nemmelig problemmer med noget af det samme da jeg satte en server op for mig og en ven kunne lege i creativehåber det hjælper.