JEG ELSKER at ansøge!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
CatCaughtLark
Posts: 2
Joined: 22 Jul 2012, 14:56

JEG ELSKER at ansøge!

Post by CatCaughtLark »

Hejsa! godkendere af ansøgninger og andre søde afkom af planeten, Jorden.

Mit navn er Astrid, og det indikerer vel også mit køn som værende pige. Jeg er et rigtigt snakkesaligt barn med en masse tanker og underlige ting på hjerte, så denne ansøgning kan godt blive en smule lang. :)

Jeg er 14 år gammel, og jeg vil selv mene at jeg er præcis ligeså moden som den gennemsnitlige 14-årige. Jeg er en meget typisk og flabet teenager der sidder inde i sin hule og æder og spiller det meste af dagen, indtil den på en mystisk måde bliver forædt, og beslutter sig for at brænde noget af alt dens indtagen af igen.

Jeg spiller ret meget minecraft, og jeg har forsøgt mange gange at starte noget single-player op, men det ender altid bare med at jeg hyler af grin over hvor sjovt det er at dø på forskellige måder. Så jeg er en stor tilhænger af multi-player, og jeg har været på en del forskellige servere gennem min minecraft tid. Jeg har spillet minecraft i et års tid, og jeg må indrømme at jeg har brugt meget af min fritid på det.
Jeg er ikke særlig kreativ eller logisk tænkende, så hverken pixelart eller redstone-ting er noget jeg gør ret meget i. Dog har jeg en smuuuuuule minecraft-ocd, og den går mest ud på at mine små hytter og huse skal være helt synkrone. Hvis de ender op asynkront, skyder jeg mig selv i hovedet.

Jeg har ingen venner inde på serveren i forvejen, men jeg så en anbefaling inde på www.minecraftforum.dk, hvor en havde skrevet, at det var den bedste server han nogensinde havde spillet på, og det lød sådan til at være lige til at holde ud, så jeg gik ind på crafters.dk og læste en masse ting, før jeg besluttede, at jeg ville ansøge.

Jeg vil gerne ansøge jeres server, fordi jeg er træt af tvetydige regler og uretfærdige admins, og det synes jeg ingen spor at opfange i reglerne og beskrivelsen generelt på hjemmesiden. Jeg har tjekket noget af serveren ud, og af det jeg har set, synes jeg den ser pæn og organiseret ud. Uden alle mulige lister over regler og plugins jeg godt kan lide at i har, vil jeg gerne bare sige, at jeg alt i alt har en mægtig interesse i at spille på jeres server.

Mvh. CatCaughtLark (som er mit ing navn)
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: JEG ELSKER at ansøge!

Post by xcanner »

Ansøgningen er godkendt, kom på serveren og få en test på reglerne af en admin eller moderator.
It's all about the community
User avatar
CatCaughtLark
Posts: 2
Joined: 22 Jul 2012, 14:56

Re: JEG ELSKER at ansøge!

Post by CatCaughtLark »

This might be dårlig timing, men jeg header of til Paris nu her, så den test på reglerne tager jeg når jeg kommer hjem derfra igen om ca. en uge.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: JEG ELSKER at ansøge!

Post by Pars »

Det er bare i orden.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: JEG ELSKER at ansøge!

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply