Hver gang du stemmer på Crafters.dk via På MinecraftListen.dk får du adgang til /back kommandoen i 6 timer!
God fornøjelse...
Stem På Crafters.dk & Få Adgang Til /back
- xcanner
Stem På Crafters.dk & Få Adgang Til /back
It's all about the community
- Marcus007363
Re: Stem På Crafters.dk & Få Adgang Til /back
Nå nå må man nød til at bestikke spillerne for at få dem til at stemme
(y)
- xcanner
Næh, gennemsnittet af spillere der stemmer er ikke forøget voldsomt pga. men det er da altid rart med en lille stemmebonus for dem der gider og har lyst, og når vi ikke spawner items på serveren er en ekstra kommando jo en lille sjov feature.Marcus007363 wrote:Nå nå må man nød til at bestikke spillerne for at få dem til at stemme
It's all about the community
- mkh1982
For mit vedkommende er det en dårlig ting den er kommet og får slet ikke stemt.
Tænker du skal ikke stemme nu, vent til lidt senere hvis du nu skulle logge på er det en rar lille kommando at have. Så kommer jeg ikke lige på og får så heller ikke stem
Tænker du skal ikke stemme nu, vent til lidt senere hvis du nu skulle logge på er det en rar lille kommando at have. Så kommer jeg ikke lige på og får så heller ikke stem
- Sighvatur
Hvad står der i din signatur?mkh1982 wrote:For mit vedkommende er det en dårlig ting den er kommet og får slet ikke stemt.