Benned?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
theturtleguy

Re: Benned?

Post by theturtleguy »

Lol xP
sebastianfp

Post by sebastianfp »

X-ray WTF jeg har altså aldrig brugt x-ray og i kan bare se mine ting, det højeste dia jeg havde var vist 13.
Call me Newseb.
julemand101

Post by julemand101 »

sebastianfp wrote:X-ray WTF jeg har altså aldrig brugt x-ray og i kan bare se mine ting, det højeste dia jeg havde var vist 13.
Det er ikke dig der har lavet x-ray men derimod en helt anden som skriver på samme tid som dig. Der er så enkelte brugere der åbenbart synes de skal overtage vores sagsbehandling og i den her sag har man så byttet rundt på de to sager.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

sebastianfp wrote:X-ray WTF jeg har altså aldrig brugt x-ray og i kan bare se mine ting, det højeste dia jeg havde var vist 13.
Han havde søgt forkert brugernavn så du er ikke banner for x-ray. Desuden er han ikke mod eller admin og bør blande sig uden om straffen ligesom jeg.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

sebastianfp wrote:Hej FedeAnderzen.

Her er min forklaring.

Jeg er blivet banned den 02-26-2012 for tyveri fra andres kister.
Det kan godt være at jeg har dummed mig, og lånt min bruger ud til min bedste ven Mikkel.
Han lånte min bruger imens jeg var på ferie i mit sommerhus i syd frankrig, og jeg ved godt et jeg har mit ejet ansvar for min bruger og jeg har dummed mig med at låne den ud.
Min gamle bedste ven har sagt at han havde taget nået guld fra et hus, og jeg undskylede fra hans vegne.
Undskyld...
Info om mig:

Jeg hedder Newseb.
Er 14 år gammel.
Har snart spillet minecraft 2 ½ år.
Blev banned som sagt den: 02-26-2012 for tyveri fra andres kister.

Hvis jeg kommer ind igen, må i overvåge mig alt de i vil og så længe i vil.
Hvis jeg kommer ind igen vil jeg så hurtig som mulig skaffe de ting der er blivet taget, og afleverer det til den retmæssige ejer.
Hvorfor jeg gerne vil ind igen: Jeg vil rigtig gerne ind på serveren igen, fordi jeg elskede at spille der, elskede alle der flinte mennesker der inde, og ikke mindst at der altid er en god stemning.
Håber jeg må komme ind igen.

Hilsen Newseb.
Jeg har ændret din straf til 30 dages jail fra i dag, derefter kan du igen spille frit. Men hvis du igen laver noget lign. bliver det til et ban.
Image
Post Reply