Ansøgning om V.I.P

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Ihbra
Posts: 4
Joined: 21 Jul 2012, 16:18

Ansøgning om V.I.P

Post by Ihbra »

Dit navn: Nikolaj.
Dit Minecraft navn: Ihbra.
Alder: 11.
Sted: Syd-øst-Jylland.
Interesser: Minecraft, Brickforce, Fodbold, Håndbold.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten 2 år nu. Har spillet multiplayer i 2 måneder nu. Ellers singleplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Youtube tror jeg.
Venner på serveren: Themaluf og toeffe.
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi der er mange seje ting på serveren, og fordi du får nogle nye venner, og jeg syntes bare det er sjovt at være sammen med nogle nye mennesker, fordi man kan blive venner med dem alle :P
Har du læst og forstået reglerne: Ja, til punkt og prikke, ærligt talt............. Det hele.
Last edited by Ihbra on 25 Jul 2012, 15:59, edited 2 times in total.
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by nrone »

Ihbra wrote:Dit navn: Nikolaj.
Dit Minecraft navn: Ihbra.
Alder: 11.
Sted: Syd-øst-Jylland
Interesser: Minecraft, Brickforce ;)
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten 2 år nu. Har spillet multiplayer i 2 måneder nu. Ellers singleplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Youtube tror jeg.......
Venner på serveren: Ingen.
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi der er mange sjove ting på serveren, og fordi du får nogle nye venner, og jeg syntes bare det er sjovt at være sammen med nogle andre ;)
Har du læst og forstået reglerne: Ja.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Crafters.dk - It's all about the community...
Themaluf
Posts: 71
Joined: 11 Feb 2012, 15:17

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by Themaluf »

kender ham ikke :p det mener jeg ihvertfald ikke jeg gør
Member of The Islanders
User avatar
Toeffe
Posts: 621
Joined: 04 Dec 2010, 20:21

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by Toeffe »

Kender ham altså heller ikk xD
It Can be done, but do You have the time?
User avatar
Kachuu
Posts: 231
Joined: 21 May 2011, 01:13

Re: Ansøgning om V.I.P

Post by Kachuu »

afvist. Spurte op til flere gange om han var sikker på jeg skulle kigge på hans andet forsøg.
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
User avatar
Ihbra
Posts: 4
Joined: 21 Jul 2012, 16:18

Ansøgning om VIP

Post by Ihbra »

Mit navn er: Nikolaj

Mit Minecraft navn: Ihbra

Jeg er: 11 år

Jeg bor i: Trekantsområdet

Mine interesser er: Fodbold, Computer, Minecraft og Skype :P

Min Minecraft erfaring: Jeg har spillet Singleplayer i 3½ år. Multiplayer har jeg spillet i 1 år nu. Jeg bygger nogle gange store ting i Singleplayer. Jeg har spillet Multiplayer på nogle af mine venners servere.'

Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Over Youtube tror jeg ;)

Venner på serveren: Ingen.

Hvorfor jeg vil joine crafters.dk: Fordi hvis man finde nogle på sin egen alder er det sjovt at bygge ting sammen. Også fordi jeg synes den er smart.

Jeg har læst og forstået reglerne.
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: Ansøgning om VIP

Post by Sighvatur »

Ihbra wrote:Mit navn er: Nikolaj

Mit Minecraft navn: Ihbra

Jeg er: 11 år

Jeg bor i: Trekantsområdet

Mine interesser er: Fodbold, Computer, Minecraft og Skype :P

Min Minecraft erfaring: Jeg har spillet Singleplayer i 3½ år. Multiplayer har jeg spillet i 1 år nu. Jeg bygger nogle gange store ting i Singleplayer. Jeg har spillet Multiplayer på nogle af mine venners servere.'

Hvor jeg har hørt om crafters.dk: Over Youtube tror jeg ;)

Venner på serveren: Ingen.

Hvorfor jeg vil joine crafters.dk: Fordi hvis man finde nogle på sin egen alder er det sjovt at bygge ting sammen. Også fordi jeg synes den er smart.

Jeg har læst og forstået reglerne.
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history/Classic wrote: Pre 0.0.0 May 10, 2009
Development on "Cave Game" started
Lad være med at lyve om din erfaring tak, spillet er kun 3år og fire måneder men udkom først til spillere en uge senere end den 10. maj.

Afvist igen, og snart ban hvis du ikke har forstået det :)

edit: Liger dette noget du har set før?
Ihbra wrote:Dit navn: Nikolaj.
Dit Minecraft navn: Ihbra.
Alder: 11.
Sted: Syd-øst-Jylland.
Interesser: Minecraft, Brickforce, Fodbold, Håndbold.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten 2 år nu. Har spillet multiplayer i 2 måneder nu. Ellers singleplayer.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Youtube tror jeg.
Venner på serveren: Themaluf og toeffe.
Hvorfor vil du joine serveren: Fordi der er mange seje ting på serveren, og fordi du får nogle nye venner, og jeg syntes bare det er sjovt at være sammen med nogle nye mennesker, fordi man kan blive venner med dem alle
Har du læst og forstået reglerne: Ja, til punkt og prikke, ærligt talt............. Det hele.
edit igen: merged med hans tidligere afviste ansøsninger
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Post Reply