Vis os dit skirvebord

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
Post Reply
Casper98dk

Re: Vis os dit skirvebord

Post by Casper98dk »

PennisPuff wrote:Casper du skrev det var stil ;)
Det er jeg godt klar over. Jeg beskriver bare for dig hvad ordet betød i denne sammenhæng (Sådan ca...) . Kan stadig ikke se hvad det har med at gøre mine rettigheder medhensyn til køb af alkoholiseret drikke med højere procenter end [virkeligt lavt tal jeg ikke kan huske]
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

Casper, jeg tror det han mente var at mindreårige personer der ikke er berretiget til at konsumere alkohol, sjældent udtaler sig om hvorvidt det er positivt eller negativt at have et par flasker Ga-Jol stående i reolen, og derfor er det klart at han bliver forvirret, for når nogen udtaler sig om alkohol, plejer de som regel at have mere eller mindre 'hands-on' erfaring med stadset...
Og ud fra dit brugernavn er du ikke i den alder man normalt ville forvente at nogen udtaler sig om alkohol, eller dvs; drikker!
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
PennisPuff

Post by PennisPuff »

thomaskaufi wrote:Casper, jeg tror det han mente var at mindreårige personer der ikke er berretiget til at konsumere alkohol, sjældent udtaler sig om hvorvidt det er positivt eller negativt at have et par flasker Ga-Jol stående i reolen, og derfor er det klart at han bliver forvirret, for når nogen udtaler sig om alkohol, plejer de som regel at have mere eller mindre 'hands-on' erfaring med stadset...
Og ud fra dit brugernavn er du ikke i den alder man normalt ville forvente at nogen udtaler sig om alkohol, eller dvs; drikker!
like lige mine ord, jeg skrev på min ipod da jeg ikke har haft tid en uge til at være på pcèn på grund af næsten 60 timer på 6 dage :)
xcanner

Post by xcanner »

julemand101 nyder (eller drikker) ikke alkohol, det står i hans administrator kontrakt at han ikke må...
It's all about the community
PennisPuff

Post by PennisPuff »

xcanner wrote:julemand101 nyder (eller drikker) ikke alkohol, det står i hans administrator kontrakt at han ikke må...
haha, han kan jo bare ikke lide det og det er helt fint joe :) desuden er jeg heller ikke den store dranker selv, drikker enda meget sjældent :roll:
Kofodz

Post by Kofodz »

yoloboobs
Last edited by Kofodz on 09 May 2013, 16:54, edited 1 time in total.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

thomaskaufi wrote:Casper, jeg tror det han mente var at mindreårige personer der ikke er berretiget til at konsumere alkohol, sjældent udtaler sig om hvorvidt det er positivt eller negativt at have et par flasker Ga-Jol stående i reolen, og derfor er det klart at han bliver forvirret, for når nogen udtaler sig om alkohol, plejer de som regel at have mere eller mindre 'hands-on' erfaring med stadset...

Det er jeg forstået med. Som sagt skrev jeg det ikke ud fra effaring mere ud fra at det virkede specielt at det var det han havde til at stå :)
xcanner wrote:julemand101 nyder (eller drikker) ikke alkohol, det står i hans administrator kontrakt at han ikke må...
Ja, det forstod jeg godt :)
Kofodz wrote:Mindre snak flere billeder!!
skrivebord.jpg
Godt sagt!
Image

-Casper
nrone

Post by nrone »

Mit nyeste setup - har godtnok haft mange igennem tiderne, men dette er klart det lækreste ;-)
457510_3248268120035_615951542_o.jpg
Crafters.dk - It's all about the community...
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

Troede du havde 5 skærme?
Men det forklarer jo også hvorfor du er så hurtig til at svare på fb :P

casper98dk wrote:Det er jeg forstået med. Som sagt skrev jeg det ikke ud fra effaring mere ud fra at det virkede specielt at det var det han havde til at stå
Tror ikke almidelig opfattelse af "det fanme stil" hænger sammen med "det virker specielt" I øvrigt forklarede jeg dig også bare hvorfor pennis skrev det han skrev :)
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
Casper98dk

Post by Casper98dk »

thomaskaufi wrote:
Troede du havde 5 skærme?
Men det forklarer jo også hvorfor du er så hurtig til at svare på fb :P

casper98dk wrote:Det er jeg forstået med. Som sagt skrev jeg det ikke ud fra effaring mere ud fra at det virkede specielt at det var det han havde til at stå
Tror ikke almidelig opfattelse af "det fanme stil" hænger sammen med "det virker specielt" I øvrigt forklarede jeg dig også bare hvorfor pennis skrev det han skrev :)
NejNej. Det er jeg med på. Den generelle pointe var bare at det virke sjovt. Skriv til mig privat hvis i vil forsætte det. Lad os holde tråden til emnet :)
Image

-Casper
Post Reply