Angsøgning Vdr. Servern

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
McElmertoft
Posts: 2
Joined: 30 Jul 2012, 20:51

Angsøgning Vdr. Servern

Post by McElmertoft »

Mit Navn: Frederik

Minecraft navn: McElmertoft

Alder: 14.

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft,lol.

Minecraft Erfaringer: Jeg har spillet minecraft siden... siden det startet, omkring alpha. Jeg laver for det meste Villaer og underlige bygnings værker! :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem smp survival.

Venner på servern: Ingen.

Hvorfor vil du joine vores server?: Fordi det kunne være fedt og lave nogle fede bygnings værker og være sammen med de søde admins og mod som i har! ;-) (håber jeg)

Har du læst og forstået reglerne?: Ja det har jeg.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Angsøgning Vdr. Servern

Post by julemand101 »

McElmertoft wrote:Mit Navn: Frederik

Minecraft navn: McElmertoft

Alder: 14.

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft,lol.

Minecraft Erfaringer: Jeg har spillet minecraft siden... siden det startet, omkring alpha. Jeg laver for det meste Villaer og underlige bygnings værker! :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem smp survival.

Venner på servern: Ingen.

Hvorfor vil du joine vores server?: Fordi det kunne være fedt og lave nogle fede bygnings værker og være sammen med de søde admins og mod som i har! ;-) (håber jeg)

Har du læst og forstået reglerne?: Ja det har jeg.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
McElmertoft
Posts: 2
Joined: 30 Jul 2012, 20:51

Angsøgning Vdr. Servern

Post by McElmertoft »

Mit Navn: Frederik

Minecraft navn: McElmertoft

Alder: 14.

Sted: Vestjylland

Interesser: Minecraft,lol.

Minecraft Erfaringer: Jeg har spillet minecraft siden... siden det startet, omkring alpha. Jeg laver for det meste Villaer og underlige bygnings værker! :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem smp survival.

Venner på servern: Ingen.

Hvorfor vil du joine vores server?: Fordi det kunne være fedt og lave nogle fede bygnings værker og være sammen med de søde admins og mod som i har! ;-) (håber jeg)

Har du læst og forstået reglerne?: Ja det har jeg.

Personlighed: Jeg er en normal dreng (efter hvad jeg selv mener) som har et arbejde.. min mor og far er skilt og jeg bor i lejlighed... har ik et godt forhold til min far da min papmor slår mig. :( ... Men jeg holder mig oprejst eller hvad man kalder det. jeg vil ikke være en der lige pludselig tager piller og alt muligt bras på grund af det. Heller leve et godt liv istedet for et Lorte liv!
User avatar
kirkhammer
Posts: 410
Joined: 07 Nov 2010, 16:46
Location: Odense

Re: Angsøgning Vdr. Servern

Post by kirkhammer »

din ansøgning er godkendt. kom ingame og få en test i reglerne.

Hvis din papmor slår dig synes jeg du skal tag og få det sagt til din mor eller far det er ikke lovligt i dagens danmark at slå børn! Dit liv kan blive meget bedre hvis du bare får det sagt til nogen som du stoler på og som er villig til at gøre noget ved det.
The kirkhammer has spoken.
User avatar
PennisPuff
Posts: 412
Joined: 23 Jun 2011, 20:17
Location: 4873 Væggerløse Danmark

Re: Angsøgning Vdr. Servern

Post by PennisPuff »

Evt. Skriv til børne Tlf. Eller ring :)
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Angsøgning Vdr. Servern

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply