Hej allesammen!
Dit Navn: Brad
Dit Minecraft Navn: bradfanella
Alder: 15
Sted: Chicago, USA
Interesser: Programmering, amerikansk fodbold (men jeg kan ikke spille godt! /geek ), guitar, og at løbe
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft for næsten et år, og jeg har haft min egen MC server siden jan. 2012.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra minecraft.dk
Venner på serveren? Nej, jeg kender ikke nogen her
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne lære mere dansk (fordi engelsk er mit modersmål), og (selvfølgelig) spille Minecraft! (kortet er rart også)
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne, og jeg tror at jeg forstår.
Jeg håber at mit dårligt dansk er ikke et problem!
Ansøgning
- bradfanella
Ansøgning
Last edited by bradfanella on 01 Aug 2012, 20:43, edited 3 times in total.
- Sighvatur
Re: Ansøgning
Dit danske sprog virker da til at være ok tagets betragtning at dit modersmål, er amerikansk.
Læs lige reglerne en ekstra gang eller to hvis du er usikker omkring noget af det, der vil nemlig være en test omkring reglerne du er desuden velkommen til at spørge om en forklaring hvis du ikke forstår noget
Men ja, din ansøgning er godkendt, hop ind på serveren og spørg en mod eller admin om de har tid til at lave din test
Læs lige reglerne en ekstra gang eller to hvis du er usikker omkring noget af det, der vil nemlig være en test omkring reglerne du er desuden velkommen til at spørge om en forklaring hvis du ikke forstår noget
Men ja, din ansøgning er godkendt, hop ind på serveren og spørg en mod eller admin om de har tid til at lave din test
- bradfanella
Mange tak! Jeg vil komme ind snart for testen.
Oh, og jeg mente "løbe," ikke "køre."
Oh, og jeg mente "løbe," ikke "køre."
- RLarsen
- bradfanella
Nej, ingen i min familie er dansk. Jeg lære dansk fordi, nå...jeg elsker Danmark Jeg vil gerne bo og arbejde derovre når jeg er lidt ældre.RLarsen wrote:har du dansk familie siden du gerne vil lære dansk?
Det er svært for mig dog, fordi jeg kender ikke enhver danskerne, så hele mit dansk kommer fra bøger, videor, osv.
Også, hvis du se en fejl i mit indlæg (der er mange), korrigere mig
- thomaskaufi
Jeg må altså sige at du skriver dansk utrolig godt hvis det her er fra film og bøger! du er sku godt på vej i forhold til mange andre!
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- bradfanella
Tusind tak, der er meget godt at høre. Jeg synes at grammatik, stavning, osv. er vigtige på både engelsk og dansk, så jeg forsøger at skrive godt...eller jeg er bare en stor nørd.thomaskaufi wrote:Jeg må altså sige at du skriver dansk utrolig godt hvis det her er fra film og bøger! du er sku godt på vej i forhold til mange andre!
(side note: kender du nogen gode danske film?)
- PennisPuff
har du dansk tastatur ? kan anbefale klasse-festen eller alle for en, begge er comedy
- julemand101
Tror du skal sige lidt om hvad genre (altså type) film du kan lide. Altså om det er krimi, drama, komedie osv. Du kan også finde mange tegnefilm med dansk tale hvis du gerne vil se en film du allerede kender godt men på dansk.bradfanella wrote: (side note: kender du nogen gode danske film?)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- thomaskaufi
altså jeg skal på gym i udlandet, så den måde jeg lærer sproget på er ved at se film jeg har set, på deres sprog, og så med mine egne undertekster på lige i starten, eller så finder jeg bøger på sproget og samme lydbog, så jeg kan høre og følge med - det fungere rigtig godt til både udtale og grammatisk ordstilling
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"