Hvad skal man gå efter

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
PennisPuff

Re: Hvad skal man gå efter

Post by PennisPuff »

julemand101 wrote:Rent gaming mæssigt så får du ikke meget Minecraft på ASUS maskinen og jeg ville da nok også hellere finde en bedre ASUS maskine eftersom du kan ligge en del ekstra kroner over på den. Men ved ikke hvad Fona kan tilbyde der så du kan forsøge at spørge om de kan lave et tilbud på en ASUS maskine for 5000 kr. og så se hvad man kan få.
jeg har desuden lige set at der er en ASUS 5 k på vej :) http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=8 ... 4404230410
og jule jeg plejer at passe godt på mine ting :)
julemand101

Post by julemand101 »

Er jeg udmærket klar over men jeg synes så det udvalg du fik tildelt ved Fona var alt for ringe. Du kunne have fået en ASUS med samme specs. som HP maskinen for ca. samme pris vil jeg tro. Dog er Fona ikke vildt gode til at bestille computere hjem (min bror bestilte en ASUS hos dem og efter 2 uger med beklagelser droppede vi dem). Utroligt den biks kan overleve med så ringe et udvalg men det må åbenbart give en del gode penge at sælge overdyre vare til den intetanende pøbel. ;)

(den bærbar du linker til er temmelig elendig. Tjek stats på det grafikkort og du vil opdage vi har gang i en nyfortolkning af kejserens nye klæder. Det havde været bedre at fjerne det grafikkort og så bruge en i7 processors indbygget grafikkort der på ingen måde er ringe). :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

haha, du er så nice :) jeg synes også Fona har et lille udvalg computere men i min by har de bare en meget god service, jeg ville rigtig gerne have haft købt en ASUS da jeg ved det virker men så skulle jeg droppe en ekstrem god service face to face og det ville være for dyrt at køre ned til dig med den ;)
julemand101

Post by julemand101 »

PennisPuff wrote:haha, du er så nice :) jeg synes også Fona har et lille udvalg computere men i min by har de bare en meget god service, jeg ville rigtig gerne have haft købt en ASUS da jeg ved det virker men så skulle jeg droppe en ekstrem god service face to face og det ville være for dyrt at køre ned til dig med den ;)
Synes skam også det er helt i orden. Vær dog meget opmærksom på om HP maskinen bliver varm allerede som ny og tjek evt. hvor varm den bliver ved forskelligt brug. Hvis maskinen vil ligge på 80-90 grader ved gaming allerede som ny bliver det på ingen måde bedre efter et par år med støv og de HP maskiner jeg har serviceret kunne man ikke komme ind til blæseren for at støve grundigt af. Det skal selvfølgelig siges at uanset hvilken producent man køber ved skal man tjekke hvordan maskinen er som ny. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
PennisPuff

Post by PennisPuff »

tak for rådet jeg vil prøve at huske at tjekke temp. :)
Post Reply