Søger ImTheApache

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
faxe2002

Søger ImTheApache

Post by faxe2002 »

Hej.

Jeg er ved at bygge en temmelig omfattende katedral ved maze, og den er blevet lidt større end jeg regnede med, derfor er der sket det, at en bygninger som ImTheApache har lavet, som tjener formål som mine-indgang, er kommet lidt i vejen. Jeg vil derfor gerne spørge om ikke vi kunne finde ud af noget. Enten ved at jeg flytter bygningen, eller jeg giver dig nogle resurser for svig og smerte ved at fjerne den helt.
CptTomatoKing

Re: Søger ImTheApache

Post by CptTomatoKing »

ikke for at være dommer her
men hvis det er en stor mine må man da kunne flytte indgangen til et andet sted
hvis det er en lille mine så er den vel ikke så meget værd....
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg har været ved at se på den og jo man kunne godt lave en anden indgang til denne mine. Det er heller ikke en mine som sådan men mere underjordisk beboelse hvor der er diverse ting. Ret udmærket lavet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
imtheapache

Post by imtheapache »

prøv at uploade et screenshot fra worldmap hvor det er henne. så kan jeg sige yay or nay
faxe2002

Post by faxe2002 »

Her er det :P, håber virkelig vi kan finde ud af noget...

http://www.box.net/shared/35ikbhu4om
imtheapache

Post by imtheapache »

hmm.. tja. har sku brugt langt tid på det under jorden, så det ville være ærgeligt hvis det skulle gå til spilde, men indgangen fjerne du bare:) det kunne være fedt hvis du kunne lave en skjult indgang til den underjordiske hule i din katedral, så ville jeg være meget taknemmelig:)

og vil lige gøre dig opmærksom på ikke at bygge for langt ud til vandet, da det store bjerg med vandfaldet huser en KÆMPESTOR underjordisk havn som jeg har bygget med en mate.
faxe2002

Post by faxe2002 »

nice, du får en indgang i katedralen:P takker for dit samarbejde
imtheapache

Post by imtheapache »

Loggede ind og så projektet, og tænkte at det ville jeg ikke være i vejen for:P
imtheapache

Post by imtheapache »

vil lige gøre dig opmærksom på at du er ved at ramme end anden af mine bygninger også med dine murer.. du bør altså bruge mere tid på at vælge et sted til så stort et projekt.. kan ikke give dig tilladelse til at fjerne den anden bygning.. altså den med glastaget, da den har en rimelig vigtig funktion som samlingspunkt for en del miner og minetracks.
Post Reply