Afstemning om nyt spawn #1

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
julemand101

Re: Afstemning om nyt spawn #1

Post by julemand101 »

Scrollzz wrote:Undskyld jeg spørger men hvilke moderators var det der forlod posten?
Og bliver der udpeget nye?
Jeg tror der kommer noget information omkring dette senere. Vi har valgt at foretage en oprydning i moderatorer nu i stedet for senere da vi lige så godt kan få det gjort. Omkring valg af nye moderatorer er der vidst styr på det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

Jeg må indrømme at jeg tænkte/sagde "HVAD?!" da jeg så at spawn konkurrencen blev aflyst, men efter at have læst julles mf. post skal det tilføjes at der bare er meget mere i det end lige at vinde og tabe, for det er da en svær situation, og uden at det bliver for sukret synes jeg at i har gjort det rigtige.

Nu har jeg godt nok ikke fulgt så meget med i disse dage på server/forum, men det jeg hæfter mig mest ved er den der med at "i skulle kunne have forudset at dette kunne ske", og der må jeg være enig med nemesis og sige at det ikke burde kunne forventes af den mest erfarne admin...

Personligt ville jeg nu sige at det ER et meget stort byggeri at opføre i sådan en hyggelig by som vores nuværende spawnby (har alligevel selv stemt på det fordi det er så hjernedødt flot), men potato-tomato, så er det ikke det største problem i sådan en heftig omvæltning i communitiet!

Alt i alt synes jeg situationen ser ud til (Fra en VIP's synsvinkel) at være nogenlunde på højkant, og jeg vil glæde mig til at vi i fællesskab kan opføre dette fantastiske projekt. !

(og ja jeg har sku egentlig bare gentaget hvad alle andre sagde, mere eller mindre, men ville gerne udpensle det lidt mere :P )

//Thomas
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
EMIGoLD

Post by EMIGoLD »

Scrollzz wrote:Undskyld jeg spørger men hvilke moderators var det der forlod posten?
Og bliver der udpeget nye?
Du kan læse hvem der forlod posten i den nyeste community avis der udkom i dag ;)
The ban hammer will speak!
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Hvor er det dog en tung sten fra mit hjerte, at komme hjem og læse denne tråd. De sidste par dage har jeg haft svært ved, at falde i søvn om aftenen pga. frustration og vrede.

Jeg er uendelig glad for, at afstemningen blev aflyst, der var ingen der kunne være tjent med, at den skulle give udfaldet af Nyt Spawn konkurrencen. Folkene fra Smallville kunne ikke være tjent med en sejr på den facon, det ville være som at vinde et 100 m løb hvor man, som den eneste ikke havde lænket fødderne sammen og der ville for altid, have hængt en grum skygge af unfairness over et fantastisk byggeri. Skulle det umulige mirakel være sket, at SC forslaget vandt, ville jeg være led ved, at skulle bygge det velvidende, at man hver gang man kiggede på det, ville tænke på hvad man kunne have haft istedet.

Det glæder mig at Smallvilles forslag er blevet valgt, da ingen af de andre forslag kom bare tæt på i stil og det er bestemt ingen skam, at tabe til et så fedt byggeri. Jeg er stadig nervøs for hvad det kommer til at betyde for de gamle huse i spawn byen, men håber der trods alt findes en løsning, der kan tilfredsstille begge sider i sagen.

Jeg er led og ked af, at det kom så vidt at følelserne kogte over, det er trods alt kun et spil, men med den enorme mængde timer jeg har lagt på denne server er det meget svært ikke at knytte bånd til en masse steder, bygninger og spillere.
Jeg håber ikke nogen føler sig trådt på af noget jeg har sagt, er det tilfældet vil jeg gerne sige undskyld her, det har aldrig været min mening at såre nogen.

Jeg fastholder dog min afgang som moderator, jeg kan ikke se mig selv være med til at skulle rydde spawn, eller at skulle beslutte hvad der skal væk eller blive. Jeg har haft 10 måneder som moderator og har i den tid taget min del af slæbet og i perioder meget mere end det. Jeg har nydt det, det har været en fornøjelse at hjælpe til og jeg vil gerne sige tak til mine tidligere kolleger på admin og mod holdet, tak for gode timer og en masse gak og løjer. De bedste timer jeg har haft på Crafters er dog fra tiden før jeg blev moderator og jeg glæder mig til igen at kunne bygge løs som før i tiden, da man ikke konstant skulle have et øje på hvad der foregik i chatten og på forum. Jeg kan se at jeg ikke er ene om at sige fra tjansen og jeg håber i finder et par nye forstærkninger inden ferien er ovre og vi opdaterer, for så kommer bølgen af nye spillere væltende igen.

Til sidst vil jeg gerne sige at jeg vil gøre mit bedste for at lægge alt det her bag mig og prøve at få alt til at køre igen som før i tiden, serveren er jo brandhyggelig og jeg har fundet på nye ting der skal bygges.
Image
Pars

Post by Pars »

Jeg må erkende at jeg ikke er 100% enig i hvordan hele dette forløb er blevet håndteret, men når det er sagt mener jeg også at det er bedst at lægge det bag os og komme videre. Det er trods alt kun et computerspil.

Jeg hilser det nye spawn velkommen, uanset placering.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Jeg så helst at SkyCity vandt, ikke fordi jeg syntes deres var pænest men fordi det var meget enkelt og ikke fyldte alverdens. Jeg synes klart at Smallville lavede det pæneste og mest imponerende, men det var alt for indviklet at finde rundt i starten, og tror det vil volde en del besvær for de nye VIPs at finde rundt og samtidig syntes jeg det ville være ærgerligt hvis skulle til at rive bygninger ned.

Men tillykke til Smallville alligevel
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

bobiboblolo wrote:Jeg så helst at SkyCity vandt, ikke fordi jeg syntes deres var pænest men fordi det var meget enkelt og ikke fyldte alverdens. Jeg synes klart at Smallville lavede det pæneste og mest imponerende, men det var alt for indviklet at finde rundt i starten, og tror det vil volde en del besvær for de nye VIPs at finde rundt og samtidig syntes jeg det ville være ærgerligt hvis skulle til at rive bygninger ned.

Men tillykke til Smallville alligevel
Det var også det jeg tænkte. enig i høj grad.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
nrone

Post by nrone »

Husk nu at det er et fælles spawn, i kan jo bare komme med forbedringer :-)

Vi vil det bedste for serveren, og hvis i syns det er "rodet" for nye, må i vel også have en mening til forbedringer?

Mange tak for lykønskningerne alle!
Crafters.dk - It's all about the community...
Casper98dk

Post by Casper98dk »

nrone wrote:Husk nu at det er et fælles spawn, i kan jo bare komme med forbedringer :-)

Vi vil det bedste for serveren, og hvis i syns det er "rodet" for nye, må i vel også have en mening til forbedringer?

Mange tak for lykønskningerne alle!
Det er awesome. ingen tvivl om det. overhovedet. men jeg havde lidt svært ved at finde rundt. mange etager, få skilte. og ikke nok viden når der er en pil om det er etage 42.5 eller 3.14

:) lidt mere overall.. simpelhed. Ja. Det er bare en træt teenagers mening. Men mange defaults er sgu ikke så gamle så simpelt er sgu awesome.
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Fantasykitten

Post by Fantasykitten »

der vil også komme flære skitle op :3
Post Reply