Dit Navn: Kristoffer
Dit Minecraft Navn: Flyvskalle
Alder: 30
Sted: Holstebro
Interesser: Computer spil, Venner, Familie
Minecraft erfaring: Har spillet i længere tid end jeg kan huske (ikke verdens bedste hukommelse), men har holdt mig til 3 servere igennem tiden, hvor jeg har spillet i lang tid, Den første var hvor jeg lærte spillet, de hjalp mig med de basiske ting, og lærte mig omkring plugins og kommandoer. den anden var Minetards hvor jeg fik masser af nye venner og hyggede mig gevaldigt, og den sidste er GameSource hvor jeg er pt, jeg er Co-Admin og hjælper til hvor det er nødvendigt.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk
Venner på serveren? Nope, ikke hvad jeg ved af
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil bare ud og kigge mig omkring på andre servere end den jeg hjælper til på, jeg er ikke ude på at stjæle spillere eller ligende, jeg er nysgerrig af natur, så at kigge mig omkring på andre servere syntes som en fin ide
Jeg er ikke ude på at forlade GameSource og flytte server, det er jeg for loyal til, i skal hellere se på det her som et besøg fra en anden server
Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har læst dem, og forstået dem. De er heldigvis som alt andet, meget logiske... opfør dig ordentligt eller forsvind, simpelt og nemt ^^
DOG vil jeg sige at der kommer evt til at blive et mindre problem hvis jeres "test-omkring-reglerne" er for dybdegående, jeg løg ikke da jeg skrev at jeg ikke har verdens bedste hukommelse.
Ansøgning
- Ninjastick