ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
benjaboy10
Posts: 2
Joined: 08 Aug 2012, 21:45

ansøgning

Post by benjaboy10 »

Mit navn er: Benjamin Laugesen :-D
I minecraft er det: benjaboy10 :-)
min email er: benjalauge@hotmail.com :-)
jeg er 12 år gammel og efter sommerferie starter jeg i 7. klasse :-D
jeg har fødselsdag den 20 oktober og er født 1999 :-)
Jeg bor i Augsutenborg syd jylland :-)
jeg har haft minecraft 4 måneder men jeg har først købt det for 9 dage siden så der spillede jeg mest hamachi server og singleplayer :-)
en af mine venner som hedder lillemigxd er på den server og jeg prøvede at spille på den og den var pisse sjov at spille på ig alle de bygninger det er fandme en fed server det heltvildt :-D'
jeg vil spille på den her server fordi det er en af mine venner der spiller på den og fordi det er nogen fede bygninger og godt opbygget syntes jeg :-)
Jeg har læst reglerne og jeg har fårstået dem på FAQ dem accepter jeg og overholder dem :-)
Jeg håber at i vil accepter den til jeg kan have det sjovt og spille med mine venner :-D
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøgning

Post by julemand101 »

benjaboy10 wrote:Mit navn er: Benjamin Laugesen :-D
I minecraft er det: benjaboy10 :-)
min email er: benjalauge@hotmail.com :-)
jeg er 12 år gammel og efter sommerferie starter jeg i 7. klasse :-D
jeg har fødselsdag den 20 oktober og er født 1999 :-)
Jeg bor i Augsutenborg syd jylland :-)
jeg har haft minecraft 4 måneder men jeg har først købt det for 9 dage siden så der spillede jeg mest hamachi server og singleplayer :-)
en af mine venner som hedder lillemigxd er på den server og jeg prøvede at spille på den og den var pisse sjov at spille på ig alle de bygninger det er fandme en fed server det heltvildt :-D'
jeg vil spille på den her server fordi det er en af mine venner der spiller på den og fordi det er nogen fede bygninger og godt opbygget syntes jeg :-)
Jeg har læst reglerne og jeg har fårstået dem på FAQ dem accepter jeg og overholder dem :-)
Jeg håber at i vil accepter den til jeg kan have det sjovt og spille med mine venner :-D
Din ansøgning følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
nrone
Posts: 178
Joined: 09 Apr 2012, 11:12
Location: @ minecraft
Contact:

Re: ansøgning

Post by nrone »

Inaktiv
Crafters.dk - It's all about the community...
Post Reply