DayZ
- Casper98dk
Re: DayZ
R2_DJ wrote:Fordi DayZ er et mod til Arma 2 Op. Arrowhead. Man kan ikke KØBE DayZ som sådan
Det er jeg udemærket klar over. Det kan man dog om nogle år (ish) Da jeg skrev "købt det" mente jeg (åbenlyst nok) at jeg havde købt Arma og Arma OA.
Men WarZ er ved at blive lavet. Det bliver et stand alone spil
- Marcus007363
Jamen dog jamen dog
Så blev denne tråd alligevel til noget
Nåh men jeg joiner nok DK 9 Herning
Mit navn der inde er "MOEM" (fordi det er mine intialer) så hvis nogen ser mig så vis lidt bamhjertighed
Jeg døde med min OP spiller igår på grund af en lag spike på en server!
Så blev denne tråd alligevel til noget
Nåh men jeg joiner nok DK 9 Herning
Mit navn der inde er "MOEM" (fordi det er mine intialer) så hvis nogen ser mig så vis lidt bamhjertighed
Jeg døde med min OP spiller igår på grund af en lag spike på en server!
(y)
- julemand101
The Warz har intet med DayZ udviklerne at gøre. Det er en klon af DayZ konceptet.mkh1982 wrote:Desvære:
Serveren er blevet lukket idag da den Game Host jeg hjælper har valgt at lukke ned.
Ved ikke om den når at kommer op igen som en Dayz Server, men der kommer med 100% sikkerhed en op når spillet hedder The Warz
\\MKH1982
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Aldrig spillet det men ser stadig frem til standalone udgaven der forhåbentligt kører langt bedre.Thingo wrote:Er folk så stoppet med at spille Dayz?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Marcus007363
Jeg kommer aldrig til at stoppe med at spille DayZ! Om jeg så til sidst skal nød til at købe en server og spille på den for mig selv!Thingo wrote:Er folk så stoppet med at spille Dayz?
(y)