[1.6.x] Optifine
- R2_DJ
Re: [1.2.3] Optifine
Brug magic launcher!
Det installerer optifine (næsten) automatisk
download magic launcher og optifine, åben magic launcher klik på setup, klik på add klik på det sorte hejs hvor der står look in, gå til den mappe i har downloadet optifine til (downloads i mit tilfælde) klik på OptiFine_1.2.3_HD_B, gå til bage til setup vinduet, klik på OptiFine_1.2.3_HD_B så der står active (flueben)... og så er optifine installeret!
Det installerer optifine (næsten) automatisk
download magic launcher og optifine, åben magic launcher klik på setup, klik på add klik på det sorte hejs hvor der står look in, gå til den mappe i har downloadet optifine til (downloads i mit tilfælde) klik på OptiFine_1.2.3_HD_B, gå til bage til setup vinduet, klik på OptiFine_1.2.3_HD_B så der står active (flueben)... og så er optifine installeret!
- Kachuu
Re: [1.2.3] Optifine
mens magic launcher gør det ekstremt let at installere mods, så syntes jeg bare ikke det køre ligeså godt som standard eller spoutcraft. Kan være jeg ikke har sat det ordenligt op, men jeg fortrækker ihvertfald spoutcraft
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- RLarsen
- EMIGoLD
Re: [1.3.1] Optifine
Der er en fejl i 1.3.1 Standard version så når jeg prøver at installere får jeg black screen
The ban hammer will speak!
- nrone
Husket at fjerne META-INF ?EMIGoLD wrote:Der er en fejl i 1.3.1 Standard version så når jeg prøver at installere får jeg black screen
Crafters.dk - It's all about the community...
- EMIGoLD
Ja det burde være installeret korrekt.nrone wrote:Husket at fjerne META-INF ?EMIGoLD wrote:Der er en fejl i 1.3.1 Standard version så når jeg prøver at installere får jeg black screen
The ban hammer will speak!
- nrone
Normalt er blackscreen / whitescreen når meta-inf stadig ligger der. Hvordan instalere du, med laucher eller manuelt?
Crafters.dk - It's all about the community...
- Erobran
lol
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran