Lekkimcs ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lekkimcs
Posts: 1
Joined: 20 Jul 2012, 22:08

Lekkimcs ansøgning

Post by lekkimcs »

Navn: Mikkel

Brugernavn: lekkimcs

Alder: 14 snart 15 :D

Sted/bopæl: Midtjylland

Hvad jeg ka li: Gaming, Skating, Minecraft, Skyrim, Wow, Gmod og pixel art! ;)

Hva jeg ikke ka li: Dumme/lede Spiller, Folk der tror de er seje fordi de kan provokere/griefe, Skolen,Griefere,

OM jeg har spillet minecraft før: Ja rigtig meget.Jeg startede med at spille normal survival da en af mine venner foreslog mig at joine en server online. Da det var første gang var jeg ret nervøs men det viste sig at de alle sammen var meget flinke. jeg fortsatte på serveren i et års tid hvor jeg stort set loggede ind på den hver dag for at se til den. Jeg bygger meget i minecraft og bruger ofte creative mode til at enten lave pixel art eller store bygninger som f.eks palæer. men samlet i alt har jeg nok spillet minecraft i omkring 2 år.

Hvor jeg hørte om crafters.dk: En af mine venner foreslog mig serveren så jeg vil gerne joine jer som builder :)

Nogle venner på serveren: Ja hans username er andreas1xd

Forstår jeg reglerne: Ja jeg har læst reglerne og forstår dem fuldt ud. Jeg bruger ingen mods som fly mod eller x-ray (føj da) og jeg laver altid mine bygninger færdige. Jeg går aldrig in i nogens miner eller huse uden tilladelse og tager overhovedet ikke fra deres chest. Jeg ville aldrig finde på at griefe og hvis jeg ser det melder jeg det straks om det er i gang eller ej.

Noger i skal vide om mig?: jeg er en ret seriøs bygger men jeg er altid med på sjov så længe det ikke er at griefe (Slet ikke sjovt) Men nogle gange vil jeg gerne bygge i fred som hvis jeg lige er startet på et hus. Jeg kan ofte hjælpe hvis man spørger mig og vil med glæde gøre det. Jeg tager griefing seriøst og melder det direkte hvis jeg ser det. Og jeg kan altid joke lidt eller lave "roleplay" for sjov :D

Men ellers er der ikke mere at vide om mig så jeg håber i læser min ansøgning og overvejer at lade mig blive Builder. Peace out
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Lekkimcs ansøgning

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en mod/admin ingame og tag testen på reglerne.
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Lekkimcs ansøgning

Post by maja4626 »

Fejlede første test, kan få en ny test om 24 timer.
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Lekkimcs ansøgning

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply