Crafters Last Man Standing turnering #1 Steam spil i puljen

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
mlk_1996

Re: Crafters Last Man Standing turnering #1 Steam spil i pul

Post by mlk_1996 »

Jeg melder mig til :mrgreen:
Ps. er Ordblind (meget langsom Læsene)
mlk_1996

Post by mlk_1996 »

Lyder fedt jeg vil være med
Ps. er Ordblind (meget langsom Læsene)
thepigman22

Post by thepigman22 »

Melder fra
wowgamer9000

Post by wowgamer9000 »

unskyld men bliver noget til at melde fra :cry:
Zirtel

Post by Zirtel »

ZX-Corp takker for en første omgang af Last Man Standing. Gennemført næsten uden problemer ;)

Tillykke til top tre

Image

Første plads. Kachuu
Anden plads. FedeAnderzen
Tredje plads. thomaskaufi

Kritik tages enten i tråden eller over PM.
Image
Xuno

Post by Xuno »

Jeg vil da gerne være den første til at komme med mine tanker omkring sidste aftens arrangement, i håb om at det kan få startet en debat, så vi som arrangører kan blive bedre til at afholde turneringer.

Det var jo vores første forsøg med Last Man Standing og samtidig var det noget tid siden at vi sidst havde afholdt arrangement, så vi skulle lige ind i det hele igen. Det kombineret med at vi havde lidt tekniske problemer med at få aktiveret PvP, gjorde at der var lidt problemer i starten. Dette bliver selvfølgelig taget til efterretning.

Opvisningskampen
Opvisningskampen var lidt for sjov og bare for at vi lige skulle igang med det hele. Håber at I synes om den, ellers må I meget gerne sige til :)

Selve arrangementet
Hvad angår selve arrangementet, synes jeg at det er imponerende så let det faktisk gik, at folk selv gik ind og åbnede dokumentet og kunne finde rundt i det (da man først lige fandt ud af det). Stor ros til alle deltagerne for dette! Vi havde snakket om at hele arrangementet kunne blive ødelagt på baggrund af det enkelte dokument hvis det ikke fungerede. Jeg kobler lidt redstone og nogen ting op, så det bliver endnu nemmere for os at se hvornår folk er klar og sådan noget :)

Spille sammen
Så er der jo det problem med folk der spiller sammen. Vi havde en diskussion med Xcanner om hvorvidt vi skulle diskvalificere nogen af deltagerne, men Zirtel og jeg var lidt for blødsødne og derfor valgt vi at gennemføre arrangementet alligevel. Det er virkelig ærgerligt at det skal være med til at ødelægge et arrangement og det betyder jo at der er flere der laver grupperinger til næste arrangement og til sidst kan vi lige så godt bare holde 4v4. Det er meningen at det skal være ALLE MOD ALLE! Ideen med at lave grupperinger til LMS arrangementer slutter her! Og hvis vi fremover er bare det mindste i tvivl om at der er nogen der har lavet aftaler, bliver man diskvalificeret og udelukket fra det næste arrangement.

Tilmelding og framelding
Derudover havde vi også et problem med folk der melder til og fra inden for en time. Det er sådan at hvis man tilmelder sig, sker der en masse ting, vi skal registrere det, måske lave om på kampene, skaffe ekstra præmier osv. Derfor må man gerne være ret sikker på deltagelse når man tilmelder sig (bevares, det er et spil og vi kender ikke hinanden rigtigt, så man må selvfølgelig også gerne framelde sig igen). Men en tilmelding og derefter framelding inden for en time, det er bare spild af vores tid. SPECIELT når det er få timer inden arrangementet bliver afholdt.

Udeblivelse
Vi har aldrig rigtig haft regler omkring dette, men vi har fundet frem til at det er nødvendigt nu. Hvis man tilmelder sig arrangementet og udebliver fra turneringen (uden en ordenlig undskyldning - bemærk, det tager 5 sekunder at skrive at man ikke kommer alligevel), bliver man simpelthen udelukket fra næste arrangement fra nu af. Gentagene overtrædelser af denne regel kommer til at medføre at man ikke kan deltage i ZX-Corps arrangementer.
Grunden til dette er igen at hver gang man tilmelder sig sker der en masse ting, hvis man framelder sig igen, har vi tid til at rette disse ting, men hvis man udebliver skal vi sidde og rette disse ting under turneringen, hvilket resulterer i at Zirtel (det er jo ham der er geniet i det her) bliver stresset og jeg sidder og laver ingenting, da vi ikke rigtig kan komme videre, før der er fundet hovedet og hale i det hele.
BEMÆRK! Det gælder selvfølgelig hele turneringen, man kæmper ALTID mere end en gang i vores almindelige turneringer!!
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
thomaskaufi

Post by thomaskaufi »

Jeg synes det var enormt sjovt at deltage i sådan et arrangement, for man var ikke afhængig af at en makker skulle være ved siden af dig for at komme i gang osv, det var til en afveksling ret fedt! og jeg håber personligt at næste arrangement også bliver LMS og ikke hold.

Opvisningskampen tror jeg er en rigtig god ide, det er lidt en opvarmning, og man får sparket lidt gang i spillerne (mig selv inklusive) inden den rigtige turnering går igang.

-Med hensyn til at se hvornår spillere er klar, så ville jeg foreslå at gøre det samme som ved hovedindgangene; en knap der aktiverer en torch hos jer... (jeg håber i vil undgå en pressureplate, for vi er mange, der hopper rundt ved indgangen for at spise, lige inden man går ind ;) )

Tak for kampen! :)

/Thomas
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
Post Reply