Mit navn er: Benjamin Laugesen
Mit navn i minecraft er: benjaboy10
Jeg er 12 år og har fødselsdag i oktober
Jeg bor i syd jylland på ALS en ø som er meger lille
Jeg går til fodbold i min fritid og er sammen med vennerne og spiller minecraft jeg Jeg interessere mig for fodbold og musik
Jeg spiller meget minecraft og en af mine meget gode venner som hedder lillemigxd på serveren syntes den er god også vil jeg også gerne ind i den og se hvad det er for en server og have det sjovt og hygger på serveren
Jeg har et par venner på serveren men kender ikke alle navne men lillemigxd og emigold og spasserbussen og så er der 2 mere som jeg ikke kender navnene på jeg går i klasse med alle dem jeg kender på serveren
Jeg vil spille på servern fordi at min ven lillemigxd og emigold fortalte om serven og den var pisse fed og det er ikke alle mulige noobs på serven og det lyder godt for nogen gange er det nederen at der er noobs på servere men selvføglig bliver jeg noobs på den server i nogle dage frodi jeg skal lære hvordan det foregår derinde også vil jeg bare hygge og have det sjovt med vennerne
jeg har læst alle 25 regler på crafters og jeg over holder dem helt sikker
Fakta om mig selv: jeg er 12 år og går i 7. klasse jeg går med lillemigxd og emigold jeg går til fodbold i min fritid med lillemigxd også er jeg sammen med vennerne og spiller minecraft jeg bor på en lille ø som hedder ALS det er i sønderjylland lidt under Abenraa og Haderslev hvis i ved hvor det ligger det var lidt om mig selv
Jeg håber i accepter den til jeg kan have det sjovt på serven med mine venner