Hej crafters...
Her i dag var jeg nede i Nether, for at finde et egnet sted til en blaze xp farm.
Jeg fandt så et sted tæt på hvor Jyden7000 havde en farm sammen med BadeAnd99, jeg fik så en lille rundvisning i deres farm, af Jyden7000, som fortalte mig at deres farm var manuel, fordi det ikke var tilladt at bruge pistons.
Jeg udspurgte ham så lidt omkring det med pistons og han sagde at det var noget med logblock, og at han havde fået det at vide af andre spillere.
Så kommer spørgsmålet; taler dette rygte sandt? ER det ikke tilladt, at bruge pistons til en blaze-farm i Nether?
Mvh. EMIGoLD.
Pistons i nether?
- xcanner
Re: Pistons i nether?
Hmm, kan ærlig talt ikke mindes om at have lukket en Nether farm ned pga. af dette (med mindre den er bygget meget mærkeligt, hehe).
Jeg har bedt de store automatiske "træ farme" om at lukke det fordi de gav lag og "spammede server loggen". Jeg forventede at det ville blive bedre i fremtidige versioner.
Som serveren har det nu, vil jeg ikke anbefale nogen at bygge farme, da performance er helt i bund pga. en stor mængde bugs (hvilket også er grunden til at der er en Minecraft 1.3.2 på vej).
Desuden er der planer om tiltag på crafters.dk der gør at det, XP mæssigt ikke vil kunne betale sig at bygge en XP farm.
Konklusion:
Det er tilladt at bygge en XP farm i Nether, så længe den ikke generer serverdriften, og i fremtiden vil det ikke kunne betale sig at bygge en XP farm.
Jeg har bedt de store automatiske "træ farme" om at lukke det fordi de gav lag og "spammede server loggen". Jeg forventede at det ville blive bedre i fremtidige versioner.
Som serveren har det nu, vil jeg ikke anbefale nogen at bygge farme, da performance er helt i bund pga. en stor mængde bugs (hvilket også er grunden til at der er en Minecraft 1.3.2 på vej).
Desuden er der planer om tiltag på crafters.dk der gør at det, XP mæssigt ikke vil kunne betale sig at bygge en XP farm.
Konklusion:
Det er tilladt at bygge en XP farm i Nether, så længe den ikke generer serverdriften, og i fremtiden vil det ikke kunne betale sig at bygge en XP farm.
It's all about the community
- xcanner
Det er igen tilladt at bruge "træfarme", vi har testet bob´s og undervands byen farme uden det gav problemer.
It's all about the community
- astro379
Wuuhuuu... Nu det bare hvordan man bygger sådanne en træ farm
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Zicy
Bare søg på youtube