Mit navn er Edis Losic og jeg er 15 år, og har spillet minecraft i lidt over et år.
Jeg blev bannet den 27/2/2012 pga. Griefing (jeg griefede ca. 9 dia blokke)
Jeg vil gerne undskylde for hvad jeg har gjort, og vil også gerne påpege at jeg har lært en del i den tid jeg har spillet på en anden server (mineDK). Jeg har dog også indset at der ikke er andre servere som er ligeså gode som crafters, hvilket hovedsageligt er grunden til at jeg ønsker et unban. Jeg fortryder hvad jeg har gjordt, og undskylder tusinde gange for hvad jeg har gjordt, hvis jeg kunne ville jeg til enhver tid ændre på hvad jeg har gjort, men da dette ikke er en mulighed jeg har, må jeg bare håbe på at i vil forbarme jer over mig.
Tak på forhånd
Edislosic, 15 år
Undskyldning samt ansøgning om unban
- julemand101
Re: Undskyldning samt ansøgning om unban
Undskyldning afvises. Vi har i øjeblikket ret mange spillere online kombineret med ret mange nye brugere der kommer ind på serveren. Dette sker så samtidig med vi står i en periode med en dårlig udgivelse af CraftBukkit serveren der giver en temmelig ringe performence der resulterer i en del lag.
Kort sagt så ser jeg ingen grund til vi i øjeblikket tager imod tidligere banned brugere når vi knap nok kan holde serveren kørende tilfredsstillende med det antal brugere vi har i øjeblikket. Du er velkommen til at komme med en ny undskyldning om 3 måneder hvilket også ca. er det tidspunkt jeg vil forvente at vi kan begynde at snakke om tilgivelse af så seriøst et grief du lavede.
Kort sagt så ser jeg ingen grund til vi i øjeblikket tager imod tidligere banned brugere når vi knap nok kan holde serveren kørende tilfredsstillende med det antal brugere vi har i øjeblikket. Du er velkommen til at komme med en ny undskyldning om 3 måneder hvilket også ca. er det tidspunkt jeg vil forvente at vi kan begynde at snakke om tilgivelse af så seriøst et grief du lavede.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- edislosic
Re: Undskyldning samt ansøgning om unban
Det er også helt okay, jeg takker for svaret og håber vi ses en gang i fremtiden =)