Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
henrikbuhl
Posts: 2
Joined: 14 Aug 2012, 21:23

Ansøgning

Post by henrikbuhl »

navn: Henrik :D

minecraft navn henrikbuhl

intaresser: Minecraft . computer.skole . venner som jeg kan snakke med og famile

alder: 13 år

hvorfor vil du join lige netop det her server:
det er fordi jeg mangler en rigtig god server at spille på og det er den bedst af dem jeg har set. og den er dansk
hvor lang tind har du spillet minecraft:
det har jeg god og vel gjordt i 2 år og syntes jeg er OK til at bygge

vh henrik
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

henrikbuhl wrote:navn: Henrik :D

minecraft navn henrikbuhl

intaresser: Minecraft . computer.skole . venner som jeg kan snakke med og famile

alder: 13 år

hvorfor vil du join lige netop det her server:
det er fordi jeg mangler en rigtig god server at spille på og det er den bedst af dem jeg har set. og den er dansk
hvor lang tind har du spillet minecraft:
det har jeg god og vel gjordt i 2 år og syntes jeg er OK til at bygge

vh henrik
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
henrikbuhl
Posts: 2
Joined: 14 Aug 2012, 21:23

Applikation

Post by henrikbuhl »

navn: henrik :D
minecraft navn: henrikbuhl
alder: 13 år
hvorfor vil du join netop den her server:
det er fordi den ser god sjov og fed ud men jeg mener der mangler noget og det er mig henrikbuhl håber i vil godkend den her ansøning den anden blev afvist så hvis jeg kommer ind på servern håber jeg i syntes om mig men ellers må i sige til for jeg vil ikke være til besvær elsker minecraft jeg syntes selv jeg er ok til at bygge og vil likke mit beste i at lave fede bygninger ;) :D
spilletid: ca 2 år
interesser: mine er venner minecraft familie skole guitar computer tosset spil og film
har du læst reglerne: ja op til flere gange og syntes de er gode
sted: borris lige ved skjern

vh henrik
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Applikation

Post by julemand101 »

henrikbuhl wrote:navn: henrik :D
minecraft navn: henrikbuhl
alder: 13 år
hvorfor vil du join netop den her server:
det er fordi den ser god sjov og fed ud men jeg mener der mangler noget og det er mig henrikbuhl håber i vil godkend den her ansøning den anden blev afvist så hvis jeg kommer ind på servern håber jeg i syntes om mig men ellers må i sige til for jeg vil ikke være til besvær elsker minecraft jeg syntes selv jeg er ok til at bygge og vil likke mit beste i at lave fede bygninger ;) :D
spilletid: ca 2 år
interesser: mine er venner minecraft familie skole guitar computer tosset spil og film
har du læst reglerne: ja op til flere gange og syntes de er gode
sted: borris lige ved skjern

vh henrik
Det var din anden ansøgning der er afvist. Find en anden server da du ikke har flere forsøg her.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply