Ansøgning - IgnisAquila

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
IgnisAquila

Ansøgning - IgnisAquila

Post by IgnisAquila »

Navn: Kevin

Minecraft navn: IgnisAquila

Alder: 17

Sted: Vestjylland

Interesser: Skole, musik, Minecraft. m.m.

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft siden 1.5. Beta. Ud over det har jeg spillet Tekkit. (Minecraft med maskiner).

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftserverlisten.dk

Hvorfor vil du joine vores server: Har ledt i noget tid efter en server uden alt for mange plugins. Da fandt jeg den her server, på Minecraftserverlisten.dk Da den lå i top 5 tænkte jeg "Der er en go grund til at den ligger så højt på listen, for ellers ville folk ikke stemme på den" Jeg håber natuligvis at vi kan få nogle gode timer sammen.

Har du læst og forstået reglerne? De er læst, og indforstået.
julemand101

Re: Ansøgning - IgnisAquila

Post by julemand101 »

IgnisAquila wrote:Navn: Kevin

Minecraft navn: IgnisAquila

Alder: 17

Sted: Vestjylland

Interesser: Skole, musik, Minecraft. m.m.

Minecraft erfaring: Har spillet Minecraft siden 1.5. Beta. Ud over det har jeg spillet Tekkit. (Minecraft med maskiner).

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftserverlisten.dk

Hvorfor vil du joine vores server: Har ledt i noget tid efter en server uden alt for mange plugins. Da fandt jeg den her server, på Minecraftserverlisten.dk Da den lå i top 5 tænkte jeg "Der er en go grund til at den ligger så højt på listen, for ellers ville folk ikke stemme på den" Jeg håber natuligvis at vi kan få nogle gode timer sammen.

Har du læst og forstået reglerne? De er læst, og indforstået.
En smule tynd men jeg godkender den. Håber du vil kunne lide serveren. Omkring antallet af plugins synes jeg nu selv vi har en hel del (flere er deaktiveret i øjeblikket pga. vi afventer nye versioner til 1.3.1) men det er vel stadig mindre end mange andre servere. Dog forsøger vi at holde serveren tæt på grundspillet hver gang vi vurderer et plugin. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
maja4626

Re: Ansøgning - IgnisAquila

Post by maja4626 »

Testet og promoted til VIP. Efter en test på Mumble:)
Image
Post Reply