Dit Navn: Martin Paulos Pedersen
Dit Minecraft Navn: Misnu
Alder: 21
Sted: Østjylland - Skanderborg
Interesser: Paintball, Skole, og genneralle mange spil på pc
Minecraft erfaring: min Minecraft tid gør helt tilbage til Beta tiderne
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte gennem jeres server af en ven (Argraath), jeg har kendt manden lige siden 3 klasse i folkeskolen, og ser ham til et dagligt basis står til at flytte i denne uge og skal bo tæt på ham
Venner på serveren? Argraath - Henrik er en god ven
Hvorfor vil du joine vores server: Henrik har sagt mange gode ting om jeres server, hvor der ingen begrænsning på jeres opfindsomhed. jeg håber jeg ville kunne være et indlæg til dette
Har du læst og forstået reglerne? kiggede jeres regler igennem og det lyder som en standart "opfør dig nu ordenligt" server. jeg er gammel tjener elev og en maner kan jeg da have
**Hjemløs Minecrafter søger server**
- Moralzz0r
**Hjemløs Minecrafter søger server**
Last edited by Moralzz0r on 15 Aug 2012, 18:50, edited 1 time in total.
- nrone
Re: **Hjemløs Minecrafter søger server**
Din ansøgning følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Moralzz0r wrote:Hej Crafters!
Mit navn er Martin Paulos Pedersen, og jeg er en ung og glad mand på 21 år.
jeg har spillet minecraft siden beta'en, men har holdt en pause. Jeg gik i gang igen da jeg snakkede med mine venner om at vi skulle være kreative igen
jeg ønsker at komme ind på jeres server, da en ven af mig er der inde hos jer, og kan ikke stoppe med at rose jer til skyerne
den lille interne server vi selv har op er næsten aldrig oppe grunden er en doven admin vi kender
jeg er selv meget kreativ inde i minecraft verden, der er ikke meget der stopper ens ideer
da jeg læste jeres regler, tænkte jeg "fint.. fair, enklte, ikke til at misforstå - regler" og inde i mit hoved lyder det som en standart edikette, jeg er en engel og kan opføre mig ordenligt mine kammerater brokker sig altid for jeg kan fyrre en charme af på deres mødre
håber meget at høre fra jer
god byggeri herfra !
Martin Paulos Pedersen
-Misnu
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Crafters.dk - It's all about the community...
- maja4626
- Moralzz0r
Ja, jeg har læst dem
jeg har læst dem, og jeg forstår dem godt, med at man skal have respekt for andres ting bl.a.
jeg har læst dem, og jeg forstår dem godt, med at man skal have respekt for andres ting bl.a.
- xcanner
Godkendt, kom på serveren og få en test på reglerne.Moralzz0r wrote:Ja, jeg har læst dem
It's all about the community